MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Reklame | Annonselenke Nelly

Etter noen hektiske dager i Oslo er vi tilbake på rolige Sørlandet hvor ting er litt mer avslappende, i alle fall i et par dager. Jeg hadde avtaler i Oslo til sent på kveld i går så vi kom oss ikke avgårde før nærmere halv ti på kvelden og kjørte inn i oppkjørselen her i Lindesnes litt over klokken to i natt. Dagen har med andre ord vært litt preget av nettopp det, men jeg nå fått gjort en del mens Morten har vært på jobb. Ja, han gikk jo egentlig fra en jobb til en annen, nemlig til å svare på spørsmålene dere har stilt han om meg!

BLAZER HER

Får ikke du spise kjøtt hvis Andrea lager middag uten kjøtt?

Nei, da må jeg spise i et annet rom eller utendørs. Tulla litt, da spiser jeg kjøtt hvis jeg vil ha det, mens Andrea lager uten kjøtt til seg selv 🙂

Hva var det første du tenkte da du så Andrea?

Jeg så henne først i introen hennes til Love Island og tenkte at ho sikkert var hyggelig, men ikke min type jente. Så feil kan man ta, haha!

Kan du fortelle en morsom historie om Andrea som vi kanskje ikke vet om fra før?

Vet ikke om hun har skrevet om dette, men en gang var hun stresset så hun dro på en interiørbutikk og handlet sånn sengeteppe til 1500,-!! :O Fikk heldigvis overtalt henne om å levere det tilbake da hun hadde roet seg! #RareAndrea

Hvor mye jobber Andrea egentlig?

Oi, det er vanskelig å anslå! Jeg trodde blogging bare var en kosehobby. Men innså ganske fort hvor mye det faktisk er da jeg så hvor mye tid hun bruker på alt fra planlegging til å lage nye innlegg. Hun bruker mye tid på at dere lesere skal føle at tiden dere bruker på bloggen hennes skal være verdt det! Hun stresser nesten for mye med det noen ganger, haha!

Ville dere fortsatt vært sammen om dere ikke hadde vunnet Love Island?

Ja, det er jeg ganske så sikker på! Eneste forskjellen er at vi ikke hadde reist så mye, og kanskje ikke hadde hatt råd til å pendle så mye som vi har gjort. Og vi kan se på leilighet tidligere enn vi kanskje hadde kunnet ellers uten seieren på Love Island.

Har du tenkt til å fri til Andrea en gang i fremtiden?

Ja, hvorfor ikke? Hadde vært koselig med Andrea som kone! Men det er nok noen år frem i tid! Akkurat nå gleder vi oss over å snart bli samboere og stortrives som kjærester!

Hva er yndlingsfargen til Andrea?

Den tror jeg er blå! Samme som meg 😀

Kan Andrea være irriterende blid eller for snill?

Nei, jeg liker når Andrea er snill og blid. Jo mer jo bedre! Hvis jeg begynner å synes det er et problem så er det vel heller meg det er noe rart med?

Hva synes du om stilen til Andrea?

Jeg liker den! Og hun har så mye forskjellig, det er bra 😀

Hva kommer først i forholdet deres, bloggen eller deg?

Haha! Hun sier det er meg, og det føler jeg også.

Liker du henne best med eller uten sminke?

Uten! Da er hun supersøt! Mens når hun er sminket blir hun også sabla pen!

Hvordan er Andrea som kjæreste?

Snill, glad, omsorgsfull og hun får meg til å le hver eneste dag!

Vet du hvor mange Andrea har ligget med?

Njaa, tror hun har sagt sånn cirka! Men det er ikke noe jeg tenker på.

Ville du hatt ett år uten Andrea så ha henne resten av livet, eller ha henne i ett år og så aldri igjen?

Da ville jeg hatt ett år uten Andrea og så resten av livet! Sett mest mulig på serier jeg vet hun ikke liker og prøvd å ikke savne henne for mye, kliss kliss.

Fortell oss en ting som Andrea irriterer seg over!

Når hun havner bak biler som kjører langt under fartsgrensen til og fra sørlandet – Oslo. Vi sliter litt med road-rage begge to. Ikke bra.

Hva er Andrea sin beste og verste egenskap?

Hun er dedikert, når hun gjør noe så vil hun gjøre det ordentlig! Og det verste kan være at hun stresser litt mye! Men heldigvis er jeg stort sett veldig rolig, så tror det hjelper henne litt.

Kan du fortelle oss noe som imponerer deg ved Andrea?

Hun er veldig effektiv! Når hun først setter i gang med noe, så går det veldig fort og det blir alltid veldig bra! Plutselig har hun skrevet 5 innlegg til bloggen eller vasket hele badet før jeg har rukket å drikke en Pepsi Max, haha!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Var redd du skulle ha køddesvar på alle spørsmålene, så her imponerte du, Morten! 😀 dere er veldig søte sammen!

      Ooooog de introvideoene på love Island er veldig karikerte og kan ikke akkurat beskrive hvordan en er som person 😛 så bra inntrykket forandra seg. Hehe!

    2. Dere er så søte <3 Så utrolig bra at dere fant hverandre, virker som dere passer skikkelig godt sammen!
      Veldig bra at du satser fullt på bloggen Andrea, du er så reflektert, smart og et godt forbilde! Jeg klikker meg inn på bloggen din daglig og syns du er så "ekte" i forhold til så mange andre bloggere.
      Heier skikkelig på deg og dere, lykke til med husjakt 🙂
      Hilsen dame på 35

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg