MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG – ETT ÅR ETTER

Denne trenden gikk rundt for noen måneder siden og nå tenkte jeg å gjøre den med en litt annen vri. Jeg har bladd i arkivet og funnet frem spørsmål Morten svarte på for ganske nøyaktig et år siden og latt han svare på de nok en gang. Jeg var så spent på å se om noe hadde forandret seg skikkelig, enten til det verre eller til det bedre. Er dere spent?

Får ikke du spise kjøtt hvis Andrea lager middag uten kjøtt?

Da må jeg lage det selv i så fall. Men nå spiser jeg omtrent bare fisk og litt kylling. Jeg savner ikke kjøtt, og det er egentlig veldig overraskende ettersom jeg alltid har vært veldig glad i det. Men de siste årene har det kommet veldig god kjøtterstatning, alle burde teste det litt ut og prøve seg frem. Det skader ikke å prøve 🙂

I fjor: Nei, da må jeg spise i et annet rom eller utendørs. Tulla litt, da spiser jeg kjøtt hvis jeg vil ha det, mens Andrea lager uten kjøtt til seg selv.

Hva var det første du tenkte da du så Andrea?

At hun var en typsk paradise deltaker, og litt sånn unødvendig mye drama type person. Da tok jeg veldig feil, hun var blant de smarteste inne på Love Island, og minst drama av nesten samtlige.

I fjor: Jeg så henne først i introen hennes til Love Island og tenkte at ho sikkert var hyggelig, men ikke min type jente. Så feil kan man ta, haha!

Kan du fortelle en morsom historie om Andrea som vi kanskje ikke vet om fra før?

Hun slet veldig med magen de første ukene fordi hun holdt inne mye promp. En vakker natt så våknet jeg av at det kom en lyd som hørtes mistenkelig ut som en liten frekk fjert. “Andrea??” sier jeg, ikke noe svar. Jeg tenkte det sikkert var noe annet. Flere uker senere innrømmer plutselig Andrea at det var en promp OG at hun var våken da jeg snakket til henne, men hun bare faket at hun sov.

I fjor: Vet ikke om hun har skrevet om dette, men en gang var hun stresset så hun dro på en interiørbutikk og handlet sånn sengeteppe til 1500,-!! :O Fikk heldigvis overtalt henne om å levere det tilbake da hun hadde roet seg! #RareAndrea

Hvor mye jobber Andrea egentlig?

Hun jobber mange mange timer. Jeg jobber selv mer nå enn da jeg var student og lærervikar ved siden av. Og Andrea jobber mye mer enn meg igjen. Det finnes ikke noe som heter juleferie eller sommerferie for bloggere. Innlegg må leveres og de må deles. Hun stiller også høye krav til seg selv og ønsker virkelig at dere lesere skal få det beste av det beste. Hvert eneste innlegg bruker hun så mye tid på. Hun skriver, endrer og tenker. Finner tips til dere, lærer seg oppskrifter hun kan dele. Ja, for å avslutte svaret mitt, jeg hadde ikke orket å jobbe så mye og være så “på” som Andrea er omtrent hele tiden. Hun trenger faktisk å lære seg å koble litt mer av.

I fjor: Oi, det er vanskelig å anslå! Jeg trodde blogging bare var en kosehobby. Men innså ganske fort hvor mye det faktisk er da jeg så hvor mye tid hun bruker på alt fra planlegging til å lage nye innlegg. Hun bruker mye tid på at dere lesere skal føle at tiden dere bruker på bloggen hennes skal være verdt det! Hun stresser nesten for mye med det noen ganger, haha!

Ville dere fortsatt vært sammen om dere ikke hadde vunnet Love Island?

Ja, men vi hadde bare ikke hatt den samme friheten. Nå fikk vi muligheten til å pendle, reise litt sammen og mulighet til å kjøpe et hjem sammen.

I fjor: Ja, det er jeg ganske så sikker på! Eneste forskjellen er at vi ikke hadde reist så mye, og kanskje ikke hadde hatt råd til å pendle så mye som vi har gjort. Og vi kan se på leilighet tidligere enn vi kanskje hadde kunnet ellers uten seieren på Love Island.

Har du tenkt til å fri til Andrea en gang i fremtiden?

Ja, jeg må bare få råd til å kjøpe en ring. Så se MASSE på youtube kanalen vår og hvis du kjenner noen annonsører så be de kontakte meg for samarbeid. Jo mer jo raskere blir det frieri, haha!

I fjor: Ja, hvorfor ikke? Hadde vært koselig med Andrea som kone! Men det er nok noen år frem i tid! Akkurat nå gleder vi oss over å snart bli samboere og stortrives som kjærester!

Hva er yndlingsfargen til Andrea?

Svarten nå ble jeg bittelitt usikker, men blå?

I fjor: Den tror jeg er blå! Samme som meg 

Kan Andrea være irriterende blid eller for snill?

Nei, elsker når Andrea er blid! Fineste smilet og latteren 😀

I fjor: Nei, jeg liker når Andrea er snill og blid. Jo mer jo bedre! Hvis jeg begynner å synes det er et problem så er det vel heller meg det er noe rart med?

Hva synes du om stilen til Andrea?

Den er så fin! Elsker de fine kjolene. Og variasjonen, applaus! Og hun spør meg ofte om råd, så jeg er litt hjernen bak noe av det 😉

I fjor: Jeg liker den! Og hun har så mye forskjellig, det er bra 

Hva kommer først i forholdet deres, bloggen eller deg?

Hun sier det er meg, men hva hun sier til bloggen vet jeg ikke.

I fjor: Haha! Hun sier det er meg, og det føler jeg også.

Liker du henne best med eller uten sminke?

Uten, da er hun søt og naturlig! Men hun er selvfølgelig fin de gangene vi skal noe spesielt og hun pynter seg litt ekstra opp.

I fjor: Uten! Da er hun supersøt! Mens når hun er sminket blir hun også sabla pen!

Hvordan er Andrea som kjæreste?

For min del er hun perfekt! Kjæreste, konemateriale, bestevenn, ALT 😀

I fjor: Snill, glad, omsorgsfull og hun får meg til å le hver eneste dag!

Vet du hvor mange Andrea har ligget med?

Nei, jeg kan ikke huske om hun har sagt det eller ikke, men det er ikke noe jeg bryr meg om.

I fjor: Njaa, tror hun har sagt sånn cirka! Men det er ikke noe jeg tenker på.

Ville du hatt ett år uten Andrea så ha henne resten av livet, eller ha henne i ett år og så aldri igjen?

Uten Andrea i 2020 så kan jeg sitte i karantene og kjøpe meg ps4 og spille masse FIFA og så ha henne resten av livet.

I fjor: Da ville jeg hatt ett år uten Andrea og så resten av livet! Sett mest mulig på serier jeg vet hun ikke liker og prøvd å ikke savne henne for mye, kliss kliss.

Fortell oss en ting som Andrea irriterer seg over!

De dagene jeg er litt lat hjemme når hun selv er i “psyko rydde vaske – modus”

I fjor: Når hun havner bak biler som kjører langt under fartsgrensen til og fra sørlandet – Oslo. Vi sliter litt med road-rage begge to. Ikke bra.

Hva er Andrea sin beste og verste egenskap?

Hun er så snill og ordentlig god. Hun har vært veldig rævva på å ta intiativ til å bli venner igjen hvis vi har småkranglet litt om noe teit. Men her om dagen kom hun jaggu inn og spurte “venner igjen?” Så nå er det snart ikke dårlige egenskaper igjen.

I fjor: Hun er dedikert, når hun gjør noe så vil hun gjøre det ordentlig! Og det verste kan være at hun stresser litt mye! Men heldigvis er jeg stort sett veldig rolig, så tror det hjelper henne litt.

Kan du fortelle oss noe som imponerer deg ved Andrea?

Hvor seriøs hun er i jobben sin. Alt skal gjøres skikkelig og det skal ikke taes noen snarveier. Hun er så målrettet og sta når hun først bestemmer seg for noe.

I fjor: Hun er veldig effektiv! Når hun først setter i gang med noe, så går det veldig fort og det blir alltid veldig bra! Plutselig har hun skrevet 5 innlegg til bloggen eller vasket hele badet før jeg har rukket å drikke en Pepsi Max, haha!

Det er altså ikke så alt for mye som har forandret seg på et år. Jeg er litt nærmere å få en ring på fingeren, Morten spiser mindre kjøtt og han har blitt kjent med min psyko rydde- og vaskeside, haha. Alt i alt gikk vel dette egentlig ganske greit, ingen store forandringer, noe jeg føler er et godt tegn 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg