MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Hva er det Andrea helst vil ha på pizzaen sin?

Helst ikke altfor mye, tror hun er storfornøyd med bare ost, tomatsaus og kanskje litt spinat.

Snorker Andrea?

Nei, heldigvis ikke! Tror ikke jeg hadde klart å være sammen med noen som snorker. Det hadde ødelagt søvnen min totalt.

Hva hater Andrea mest her i verden?

Veps kanskje! Hun kan bli helt rabiat bare hun ser de på flere meters avstand.

Hvordan var det å pusse opp med Andrea, var hun flink?

Hun var overraskende flink! Sto på hver dag og gjorde like mye som meg. Det var veldig gøy å kunne gjøre hjemmet vårt enda mer til vårt eget. Noe vi har skapt sammen.

Har du noen gang vært sjalu i løpet av forholdet deres?

Nei, hun har aldri gitt meg noen grunn til å være det heller. Og det er utrolig deilig å slippe alt det styret. Vi er begge veldig avslappet til hverandre og stoler på hverandre. Så det har aldri vært noe problem.

Kunne du sett for deg Andrea i et nytt realityprogram?

Ja! Bloggerne er kanskje det mest sannsynlige. Men jeg hadde personlig heller sett henne i 71 grader nord eller Farmen! Tenk dere Andrea på laaaange skiturer eller nesten uten mat på en gård laaangt fra omverdenen. Det hadde blitt bra tv tror jeg! Kan slenge på Skal vi danse, hun er helt elendig på det. Dårligere enn meg, og jeg kan ingenting om dans bortsett fra polka på ungdomsskolen.

Hvor gammel er du?

Må tenke litt hver gang. Er 26 og fyller 27 i november.

Hva er din og Andrea sin guilty pleasure?

Det må kanskje bli Melodi grand prix og Eurovision. Jeg har smittet henne der.

Hvem shipper dere så langt i Love Island UK?

Vi har bare sett til episode 17. Akkurat nå må det kanskje være Michael og Amber, selv om vi vet det ikke blir de til slutt, haha. Men Michael er den gutten Andrea hadde kommet best overens med og Amber er den jenta for min del, så da blir det de. Men Tommy og Molly virker også som en veldig bra greie.

Kunne dere tenkt dere å være med på mer tv-greier?

Jeg har drømt om 71 grader nord eller farmen siden jeg var liten, og det var egentlig bare et av de to jeg skulle være med på hvis jeg skulle på tv. Men så kom tilfeldigvis Love Island. Andrea hadde nok kanskje takket ja til Bloggerne hvis det skulle bli aktuelt en dag. Hun er på trening nå, så jeg får ikke spurt henne, men jeg tipper det hadde vært aktuelt, og kanskje ikke så mye annet for øyeblikket.

Hva liker du mest med Andrea?

Bortsett fra alt det “vanlige” som at hun er vakker, snill og morsom. Så er det at jeg kan tulle og le mye med henne. Vi ler sammen hver dag, og det er veldig deilig å kunne ha en partner i livet som er kjæresten din og bestevennen din.

Skal du og Andrea ha en rolle i den nye sesongen av Love Island?

Det tviler jeg på! Men slår tv2 på tråden for eksperttips så hjelper vi gjerne til! Vi har sååå lyst til at Love Island skal bli en suksess i Norge. Vi sitter nå og ser siste sesongen av UK og det er helt rått! Såå vi krysser fingrene for at tv2 går for en litt mer UK-aktig versjon. Så stiller gjerne Andrea og jeg opp i en rolle i sesongen, hadde vært gøy! Norge trenger noe nytt, paradise er litt oppbrukt og ex on the beach er jo et program helt uten mål og mening bortsett fra å lage kvalme mot hverandre.

Hvem lager mest mat av dere?

Jeg lager kanskje flest frokoster, også er vi cirka 60/40 på middag favør Andrea! (Edit Andrea: halloen!! Dette stemmer ikke. Middager er i hvert fall 70/30 til meg, kanskje til og med 80/20)

Hvem av vennene til Andrea liker du best?

Den var vanskelig! De er veldig forskjellige, og jeg liker jo alle. Jeg merker at de er en gjeng som bryr seg om hverandre og Andrea, og det er fint å se.

Hva sier Andrea om alt du legger ut om influensere på Instagram?

Hun synes nok av og til at jeg drar ting litt for langt, men så er hun også enig at det er mye man kan ta influensere på. Også synes jeg mange influensere må slutte å være så selvhøytidelige og heller lære seg å tåle en spøk, selv om de kanskje ikke synes det er så gøy selv.

Hvor skal dere reise sammen neste gang?

I høst blir det ikke så mye reising på oss siden jeg har skolen som begynner igjen. Men vi har booket hotell i Hellas til juni, som jeg gleder meg veldig til. Men det kan fort skje at vi tar oss en liten tur et sted i løpet av høsten.

Leser du egentlig bloggen til Andrea?

Innleggene om klær, sminke og annen mote skipper jeg som regel. Men jeg prøver å få med meg alt annet, selv om jeg ikke alltid nileser alt. Hender at jeg også bare skummer gjennom. Det er gøy å følge litt med, og jeg føler det bare er på sin plass at jeg backer henne nå som jeg har mye tid som fotograf, komme med ideer og skrive gjesteinnlegg. Dette er den store drømmen hennes å kunne leve av bloggen. Og jeg vet hvor sinnsykt mye tid og energi hun bruker på at dere skal være fornøyde og gjøre det verdt å stikke innom bloggen hennes hver dag. Hun er et virkelig arbeidsjern, så der fikk jeg slengt inn litt skryt også.

Hvor mye kostet leiligheten deres?

Inkludert fellesgjeld og alt så kom den på litt over 2,2 millioner.

Hvis du måtte valgt en ting Andrea må bli bedre på, hva hadde du valgt?

Hun kunne godt blitt bedre på å slappe av over lengre tid. Koble ut hodet litt. Hun kan slappe av, men stort sett bare i korte perioder før hun begynner å lage bekymringer ut av hver minste ting, haha. Godt hun har meg, verdens mest bekymringsløse fyr.

Hvem har lengst hår av deg og Andrea?

Nå har det blitt meg! Har spart i over to år, og bare trimmet det en gang nå i januar. Tenker å spare litt til, også blir det mest sannsynlig en hårdonasjon etterhvert til noen som trenger det.

Har dere tider hvor dere reiser en helg bort fra hverandre?

Vi har ikke noen faste tidspunkt hvor vi må bort fra hverandre. Men Andrea kommer nok til å ha noen turer til Oslo for å besøke vennene sine. Også skal hun reise i september med venninna Emilie. Misunnelig!!

Hva hadde du følt om Andrea fortsatt bodde i Oslo og du på Sørlandet?

Da hadde vi måtte fortsette med pendlingen som vi gjorde fra oktober til april. Ikke optimalt, men vi hadde fått det til å fungere. Man har fly, tog og bil. Og sørlandet – Oslo er ikke mer enn 4 timer unna hverandre.

 

Takk for denne gangen, bloggen til Andrea! Alltid en fornøyelse!

19 kommentarer
    1. «Amber og Michael, selv om vi vet det ikke blir de til slutt.» Håper virkelig det var en antagelse og ikke en spoiler, sykt kjedelig å lese det hvis det stemmer

        1. Selv om sesongen er over så betyr det ikke at alle har sett alt. Finalen ble publisert 5. august på sumo, så det er virkelig ikke innafor syns jeg

          1. Jeg kjenner at jeg tar faktisk ikke ansvar for at alle ikke har fått med seg ting som er ferdig vist på tv altså.. Beklager, men det blir litt for dumt synes jeg 🙂 Finalen ble publisert da, men det er lenge siden det skar seg mellom dem såååå…

            1. Prøver å si ifra på en helt fair måte, og syns du svarer på en veldig angripende måte. Man får vel bare slutte å lese blogger da, just in case noen spoiler serier. Det er jo ikke nødvendig å skrive 🙂

            2. Det var overhodet ikke ment angripende, er utrolig lett å misforstå når man kun skriver over nett og ikke sees. Ja, hvis du er redd for å bli spoilet at ett par blant de titalls parene ikke holder sammen etter at en serie er ferdig vist på norsk TV så ville jeg unngått både blogger og medier… sånn seriøst, ikke sarkastisk eller frekt ment, men sånt står fort over alt 🤷🏼‍♀️ Selv fikk jeg vite det på Instagram i søke-funksjonen, har ikke kommet så langt i serien selv, men vet hvem som vinner og enkelte som ikke holder sammen. Serien er like spennende allikevel synes nå jeg da 🙂

            3. Får ikke til å svare lenger nede, men fint at du ikke mente det frekt for det var veldig lett å oppfatte det slik. Mente bare generelt at det er unødvendig når du har såpass mange lesere å skrive ting som skjer i serier selv om det er ferdig. Det var heller ikke frekt ment fra min side, bare noe jeg syns var dumt for min og andre sin del 🙂

            4. Ja, kan skjønne det! Er veldig lett å misforstå hverandre over nett og jeg tror mange “krangler” i kommentarfelt rett og slett bunner i det dessverre… Skjønner hva du mener 🙂

      1. Love Island UK 2019 ble ferdig 29 juli. Så det at du på en måte ikke har fått med deg ting som har skjedd i serien, og blir oppgitt av at hun har «spoilet» elrno er bare teit.

    2. Hei Morten.
      Skulle ikke du klippe det lange håret ditt? Du hadde sett veldig kul ut med en kort sveis. Men ikke at du ikke ser kul ut med det lange håret, for det gjør du også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg