MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Morten stiller som vikar i dag fordi jeg freaker ut over at vi skal ha visning i kveld, hehe. Det er delvis sant. Jeg klarer ikke tenke klart fordi jeg er stressa, noe jeg visste kom til å skje og da dere derfor om å sende inn spørsmål til Morten. Yei!

Hvor kunne du tenkt deg å flytte?

Åpen for de fleste plasser i og rundt Kristiansand. Hvis jeg måtte valgt en annen by så måtte det blitt Oslo.

Hva liker du mest og minst med Andrea?

At hun er så godhjertet og snill! Det jeg liker minst er at hun fort får panikk når hun plutselig får dårlig tid eller feks har glemt vekk en avtale, haha!

Hva er det mest slitsomme med å være sammen med en influenser/blogger?

At hun aldri har ordentlig ferie. Man er på en måte på jobb hele tiden.

Beste lunsjsted i Kristiansand?

Jeg er blitt veldig glad i både Will.I.Juice og Panda Panda, nam!

Jeg har vaginisme og er redd for å få kjæreste. Har du noen tips?

Ikke la det stoppe deg, hvis en potensiell kjæreste skulle brydd seg om det, så er det han/hun som er problemet og ikke du.

Hva jobber du som?

Nå jobber jeg stort sett bare med sosiale medier. Man blir ikke rik av det som gutt, men det går rundt og det er utrolig morsomt! Er også av og til med og hjelper til med landmåling av tomter og eiendom.

Har du vært i Nord-Norge, i så fall hvor?

Ja, jeg har vært masse i Nord-Norge! Mest i Balsfjord og Troms. Er halvt nordlending, eller balsfjordværing. Elsker naturen i nord!

Kan du fortelle en ting om deg selv som ingen vet om?

Noe INGEN vet? Jeg tipper 99,9% av dere som leser dette ikke vet dette. Men jeg var redd for gress/plen da jeg var 4 år. Jeg turte ikke gå på det med en gang. Vi flyttet ned fra Longyearbyen da, og alt jeg hadde sett og gått på fra før var snø og grus. Så det lange grønne greiene var skummelt. Fikk senere gressallergi, så vi har liksom aldri vært helt match, gresset og jeg.

Er dere flinke til å dele på å lage mat?

Andrea lager 9/10 ganger middagen. Hun er desidert best på det også. MEN, jeg lager veldig ofte frokost eller lunsj. Da stort sett i form av proteinpannekakene mine, haha 😀

Kan dere begynne med ukesvlogger på YouTube?

Ja, lover du å se på da? Det tar mye tid, men hvis mange nok ønsker det kan vi vurdere å vlogge litt oftere.

Planlegger du å fri til Andrea?

Det kan jeg ikke røpe her 🙂

Hvor i livet ser du deg selv om 10 år?

Jeg ser for meg at jeg er 37 år, binger paradise og ex on the beach hver sesong. Legger ut tullebilder av ting deltakerne gjør på instagram og lever av det. Neida, da er jeg nok ferdig som influenser og jobber med noe annet morsomt. Også bor vi i drømmehjemmet vårt 😀

Hva tenkte du da du skulle flytte inn med Andrea?

Jeg gledet meg egentlig bare! 😀

Hva tenker du om at Andrea ikke vil ha barn, eller i hvert fall ikke nå. Hadde du ønsket det?

Jeg har heller ikke lyst/tid/økonomi til å ha barn selv akkurat nå. Men hvem vet hva vi vil om noen år? Vi får se, det er noe jeg uansett ikke tenker på pr dags dato. Jeg synes valp var sykt stress, så en ekte liten homo sapien må jo være megastress? I alle fall å bruke nok tid på den så den ikke vokser opp og blir ytre venstre eller høyreradikal. Stress stress stress. Den kan bli syk, mobbet. Huff, orker jeg? Neida, det er jo også masse fantatisk med å ha barn, men vi får se.

Hva ser dere etter når dere jakter på drømmehjemmet?

Hage til Trulte, walk in closet til Andrea og en plass til TV-en min. Og at vi har hele stedet for oss selv.

Kunne du tenkt deg å flytte til Larvik en gang i fremtiden?

Nja, kanskje det! Larvik virker som en koselig plass.

Hvordan ser en typisk treningsuke ut for deg?

Ingen er like, haha! Men planen er å satse litt løping nå fremover. Kombinert med litt styrke, jeg er blitt veldig smal, så jeg vil på med litt muskler også. Men det viktigste er at det er gøy og at det gir meg energi. Så det blir kanskje 2-4 løpeøkter og 1-2 styrkeøkter i uken. Klarer jeg det så er jeg superfornøyd, og klarer jeg det ikke så er ikke det så krise heller.

Hva gjør dere for å opprettholde gnisten i forholdet?

Nå skal vi begynne å planlegge en date-night eller noe spesielt en gang i uken annenhver gang. Vi får se hvordan det går!

Hva synes du er turn off med jenter?

Hvis de sminker seg altfor mye. Oksering i nesa. Naturlige jenter med godt humør er best 😀

Kan du dele dine beste Kristiansand-tips?

Gå tur i Bymarka, spis lunsj eller middag på fiskebrygga. Si hei til Julius i Dyreparken. Finn en strand å sol deg på. Dra på Vipers eller Start kamp. Byen har stort sett noe for alle 🙂

7 kommentarer
    1. Så flink du er til å svare på spørsmålene 🙂
      Jeg lurer på om dere kunne enten blogget eller vlogget sammen om flørting, hva som ikke bare er hyggelig, men ment som noe mer, men at tema også er om hvordan man merker det over meldinger på nett osv! Er mye flørting på sosiale medier og syns det er vanskelig å forstå når det er flørting og bare hyggelig. Jeg tenker da forhold, ikke bare disse som er hyggelig for å få seg noe. Er også klar over at vi alle er forskjellige og viser interesse på ulike måter. Syntes kanskje dette er et litt rart spørsmål siden jeg er over 20 år, men spør likevel fordi jeg syns det er gøy å lese om sånne ting. Plutselig kjenner man seg igjen.

    2. Du hadde blitt en så god pappa. Respekterer valget deres, men jeg mååå bare få sagt det! Har tenkt det mange ganger, hehe. du har så mye omsorg i deg, en trygghet og en lekenhet som et hvert barn ville elsket!

      Jada, barn kan være stress. Men det du gir til et barn og det de gir tilbake er uvurdelig ❤️

      Krysser fingrer for baby-svennisdottir! Hehe

    3. Dette er min ærlige mening men jeg synes brynene dine var finere uten farge, ikke for å være frekk men synes ikke du trenger å farge dem for de var veldig fine sånn som de var naturlig😊!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg