MORTEN KJØPER ALT JEG VIL HA

Nå skal jeg straks gå ut av døren for å dra på bootcamp. Uff, jeg må innrømme at det frister veldig lite å forlate leiligheten for å dra ned til byen og slite meg ut haha. Den berømte dørstokkmila. Heldigvis blir det nesten alltid bare digg når man først kommer seg avgårde! Jeg har forresten funnet en sykt digg is jeg utrolig nok tåler som jeg skal kjøpe meg på vei hjem, hehe. Det er vel egentlig det som gjør at jeg faktisk kommer meg avgårde, haha.

Såååå, vil dere se hvordan det gikk i dag? Morten og jeg dro til byen og denne gangen var det min tur til å gjette prisen på ting. Jeg var mildt sagt sugen på revansje etter at han fikk seg ny tv i forrige runde. Vil dere se hvordan det gikk? Det er forresten utrolig koselig om dere abonnerer på kanalen vår her ❤️.

 

4 kommentarer
    1. Synes du var flink til å tippe jeg😊 Du kledde dressjakka og buksa:) Vanskelig å tippe pris på klær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg