MORTEN KJØPER ALT ANDREA TAR PÅ

Hei fra varmen! Jeg har nettopp kommet frem til det som skal være hjemmet mitt de neste to ukene og er dødssliten, men veldig gira. Jeg har fått mat i magen og en cola zero så nå er er ting veldig greit her altså 😉

Før jeg dro så spilte Morten og jeg inn en motsatt versjon av vår forrige video hvor Morten kjøpte ting i blinde. Denne gangen er det min tur til å gå med bind for øynene og Morten må kjøpe alt jeg tar på. Det var skikkelig ekkelt å miste synet, men jeg var overraskende god til å lokalisere både butikk og hva jeg tok på. Vel, i hvert fall noe av det haha. Dere skjønner når dere ser videoen, den ene tingen ga meg et ordentlig sjokk!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg