MOBILBILDER FRA DEN SISTE TIDEN

God morgen, mine fine! Nå er jeg i gang med å se på min nye serie Grand Hotel på Sumo. Jeg vet virkelig ikke hva jeg synes om den enda. Nå er jeg der at jeg kan ha den i bakgrunnen, men jeg må stadig stoppe opp og kikke for å få med meg hva som faktisk skjer. Sååå, en mellomting av bakgrunnsstøy og spennende kanskje? Vi får se hvordan den utvikler seg.

De to siste dagene har vært så behagelige. Etter en helg full av folk har det vært ordentlig godt å så vidt være ute av leiligheten. Jeg har bare jobbet, ordnet ting her hjemme og kost meg med det. I går kveld dro Morten en tur på brygga i Kristiansand med vennene sine så da benyttet jeg anledningen til å se på seriene jeg vet han ikke gidder å se med meg, blogge og spise middagen jeg er totalt hekta på om dagen: pølser i lompe med potetsalat, sennep og ketchup haha. Enkelt, men deilig.

Dagen i dag blir noe av det samme, men vi får besøk opp til flere ganger. Først skal vi ha en gjest i videopodden vi har startet på YouTube og så kommer pappa i løpet av kvelden og blir noen dager for å hjelpe oss med oppussingen av stua. Så med andre ord starter livet litt igjen, hehe.

Jeg har dessverre vært dårlig på bildefronten etter festivalen. Det har rett og slett ikke frista i det hele tatt å fikse seg og dra ut for å ta bilder, men jeg tenkte at jeg kunne dele mobilbildene fra den siste tiden med dere! Der får dere et ganske godt innblikk i hvordan livet har sett ut 🙂

 

16 kommentarer

Siste innlegg