MITT NYE SOFABORD

Reklame | annonselenker Ellos & Homeroom

Jeg kjente at det var på tide med litt forandring så jeg bestilte meg et nytt sofabord! Sånne små forandringer kan virkelig gjøre en stor forskjell i et rom. Jeg ble i hvert fall veldig fornøyd, selv om jeg kjenner at det var litt vondt å bytte ut det fine bordet i gullfarge og marmor.. Men, men!

Bordet er fra Homeroom og heter Hampus. Jeg har 75 x 100, det er utsolgrt akkurat nå, men de har et helt likt i annen størrelse som dere finner her.

Puter fra H&M Home, falskt tre fra Plantasjen, pledd fra Homeroom (utsolgt), gulvteppe Ellos her

Taklampen er fra Clas Ohlson

Lysholder fra Upstairs, skål fra H&M Home, telysholder fra Hansen & co, glassunderlag fra Kremmerhuset og coffe table books fra Ark 🙂

Speilet er flere år gammelt fra IKEA og er opprinnelig lilla 😂

18 kommentarer

Siste innlegg