MITT NYE HÅR

Reklame | sponset behandling DUO

WOHO, hvem er klare for å se mitt nye hår? I går dro jeg til KS på DUO frisører for å ordne håret mitt. Jeg fikk grønt lys av KS min til å gjøre en ganske stor forandring. Jeg synes i hvert fall jeg ser ganske annerledes ut, haha.

Jeg har blitt veldig mye blondere! Dette er noe jeg har kjent på at jeg har ønsket å bli ganske lenge nå. De siste årene har jeg kun stripet etterveksten og vært fornøyd med det. Håret har blitt friskere og jeg ønsket meg en naturlig look, men nå var jeg klar for en ordentlig forandring og gjorde noe så drøyt som å bleke det. Det var derfor jeg var litt redd for å ikke få ja av KS som ordner håret mitt, hun vil jo ta vare på det haha.

Vi ble enige om et godt kompromiss. Etterveksten og det som var i god form ble helbleket så ble blekingen dratt litt utover i lengdene. Jeg vil heller ha et sunt hår enn et hvitt og ødelagt hår, så da kan det heller være litt varmere. Jeg er i alle fall superfornøyd! Hva synes dere?

Jeg ser forresten at det ene brynet ser veldig mye større ut enn det andre, hehe. Det er bare lyset de er ganske normale i virkeligheten 🙂

 

18 kommentarer

Siste innlegg