MITT LILLE HJEMMEGYM

Jeg fant ut midt i en treningsøkt at Morten kunne ta bilde av meg til dette innlegget 😂 Det forklarer den vakre hårsveisen som jeg tydeligvis ikke gadd å fikse før bildene.. Helt i orden, Andrea.

Bilde ble det og mini-hjemmegym har det også blitt! Det er virkelig gull verdt i disse dager og selv om det ikke er helt optimalt med “hjemmegym” på balkongen så er det utrolig deilig akkurat nå. Vi tenker jo at vi vil ha med oss alt dette til vårt neste hjem og lage et skikkelig hjemmegym. Det kommer også en mølle, forhåpentligvis neste uke og jeg er veldig spent på hvor vi gjør av den. Kanskje den havner midt i stua? Haha.

Vi har litt forskjellig her nå. Morten hadde ganske mye fra før. Han hadde bølgestang, vanlig (?) stang, masse vekter og litt diverse. Så har vi kjøpt noe nytt nå, blant annet det stativet dere ser over her som Morten bruker til å trene mage, pull ups og slike ting som jeg ikke liker å trene. Så kjøpte vi en benk som kan stilles på, genialt! Bruker den til step ups, skuldre, armer og ja.. Det meste nesten.

Vi kjøpte også en vektvest, noe jeg har vært litt skeptisk til, men som jeg nå elsker! I går hadde jeg den på da jeg trente bein, sykt tungt, men så enkelt hvis det gir mening. Den er på 20 kilo, men man kan ta ut de små sekkene som ligger inni og få mindre vekt. Jeg tror jeg skal gjøre det og ha den på meg når vi går tur. Da får jeg trent da!

Stativet til Morten. Jeg har så vidt brukt det, men det er ikke akkurat favoritten haha.

Her har vu litt småtteri. Strikk, foamrolls, matte…

En del vektskivet som Morten hadde fra før.

Vår kjære benk! Dette er mn favoritt sammen med vektvesten.

Strålende fornøyd med mitt lille hjemmegym! Planen er at møllen skal stå i motsatt enda va det stativet der, altså der hvor Morten står og tar bilde og hvor alt av utstyr ligger. Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå hehe. Dere skal definitivt få en update!

9 kommentarer
    1. Hærlig! 😀 Jeg har blitt så glad i hjemmegymmet mitt at jeg ikke savner treningssentret lenger, hehe! 😉 Tredemølla står i stua foran tv’n! Haha! Det ligner ikke en leilighet lenger, men det er jo bare meg her allikevel, så who cares? 😉 Ha en fin dag! <3

    2. Så herlig 🙂 Gled deg/dere til å få mølle. Jeg investerte i det ganske tidlig i corona-krisen, og jeg har ikke angret et sekund! Kunne også gjerne tenkt meg vekter slik dere har, men har rett og slett ikke penger eller plass. Holder meg til strikker, tung ryggsekk og lignende, men takk for tips om vektvest! Den kan jo også brukes når man går/jogger på mølle! Jeg har også meldt meg ut av treningssenteret og sverger til hjemmetrening selv om de eventuelt åpner i fremtiden, så mye mer praktisk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg