MITT BESTE TIPS FOR ET SUNT OG TJUKT HÅR

Reklame | Good for me

Hei, verdens beste lesere! Jeg håper dere har hatt en fin start på uken og at alt er bra med dere. Hvis ikke så blir den kanskje litt bedre nå fordi i dag skal jeg tipse dere om en av mine favoritter.

Hair Luxious fra Good for Me er et kosttilskudd som bidrar til å styrke håret. Jeg har brukt dette i noen måneder allerede og jeg ser klart og tydelig at dette faktisk virker.

I høst var håret mitt ganske slitt etter flere måneder i sola hvor jeg i tillegg stylet det alt for mye med rettetang, dessverre ofte i kombinasjon med tørrsjampo og hårspray. Det gjorde at jeg satt igjen med et ganske så slitent og tynt hår. Et hår som faktisk var på bedringens vei etter mye tidligere slitasje ble satt et steg tilbake i helbredelsen. Heldigvis finnes det hjelp, også for skadet og slitt hår.

Sammen med gode produkter og mindre bruk av varmeapparater hjalp Hair Luxious meg med å få håret på bedringens vei ganske raskt. Det jeg legger aller mest merke til er hvor mye tykkere håret mitt har blitt i løpet av disse månedene! Til og med Morten kommenterte det en dag, at jeg faktisk har fått mye tykkere hår enn da han ble kjent med meg i sommer, haha. Det er mye takket være Hair Luxious som jeg har tatt hver morgen i flere måneder. Jeg er egentlig elendig på å huske å ta kosttilskudd, men det er så gøy når man ser at det faktisk fungerer! Det har liksom blitt like naturlig som å a en kopp kaffe til frokosten. Nå spretter jeg opp av sengen, finner frem en kaffekapsel og Hair Luxious.

Hair Luxious er anbefalt av norske frisører og er det beste kosttilskuddet du kan få tak i for håret ditt. Da jeg dro til frisøren min etter sommeren for å få hjelp med det daværende kråkereiret jeg kalte et hår nevnte hun nettopp Hair Luxious for å styrke håret. Det er faktisk det kraftigste kosttilskuddet på markedet og jeg kan med hånden på hjerte si at dette fungerer.

Du må være tålmodig og bruke Hair Luxious jevnlig i flere uker før du begynner å se resultater, men jeg lover deg at det er verdt det! Bare se så fint håret mitt har begynt å bli igjen <3

Jeg har brukt Hair Luxious fra Good for me lenge og nå er jeg så heldig at jeg har fått de som samarbeidspartner! Det betyr blant annet at jeg får dele ut en rabattkode som gir dere 20% ekstra rabatt Hair Luxious! Det er allerede 50% rabatt på den aller første boksen med Hair Luxious, men dere får altså 20% ekstra ved å bruke koden andreasv20 HER. Rabattkoden er gyldig til 24. mars.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg