MINIGOLF, REDSEL OG REISEFØLGE

Reklame | annonselenke Nelly

God morgen, verdens fineste lesere! Her er klokken riktignok rundt ett, men jeg vet (eller håper) at mange av dere sitter og leser dette på morgenkvisten og det er tross alt morgen hjemme i Norge.

Jeg har det utrolig fint her i Thailand! Gårsdagen var jo den første ordentlige dagen om man kan si det slik. Når man kommer rett fra en reise på over tretten timer og skal starte på dagen så går det sjeldent bra. Jeg endte opp med å legge meg klokken syv på kvelden for så å våkne like før midnatt. Da ble jeg selvfølgelig liggende lys våken til langt på natt og fikk vel mellom fire og fem timer med søvn. Det var en ganske så trøtt Andrea på frokosten den morgenen, men det kom seg heldigvis utover dagen.

Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg reiser med Morten og en god del av hans familie. I går startet dagen med frokost før vi dro på stranda og seks av oss fant ut at vi skulle kjøre vannscooter. Eller nei, det er ikke sant. Jeg ble vel egentlig med litt sånn motvillig, haha. Jeg må innrømme at jeg er ganske redd for havet. Bare tanken på å falle av den vannscooteren ute på havet i Thailand gjorde at jeg ble kvalm. Heldigvis satt jeg på med Morten og klamret meg ganske så godt fast hele veien. Dere så kanskje storyen min på Instagram? Haha, heldigvis myknet jeg opp etter hvert og det var egentlig ganske moro! Vi filmet en god del med vår nye GoPro (woho) så dere får litt av det i vloggen som kommer etter hvert.

 Badedrakten finner dere her

Senere gjorde vi som man ofte gjør på ferie. Dro hjem, dusjet av oss sanden, slappet av og dro ut for å spise med svigers. Det var utrolig koselig og vi avsluttet kvelden med en god runde minigolf! Jeg har ikke en gang tatt på en golfkølle på sikkert 15 år, om ikke mer så jeg var ganske spent på hvordan det kom til å gå. Etter å ha startet det hele med å bomme på ballen fire ganger på rad løsnet det heldigvis og jeg hadde en del gode runder! Dessverre endte det med tap og jeg måtte se meg slått av både svigers og Morten, haha. Heldigvis var det ganske jevnt så jeg tapte tredjeplassen med et poeng og var kun fem poeng unna seieren. Ikke verst, eller hva?

Vi har planlagt så mye gøy for denne turen, samtidig som vi tar det helt med ro og jeg klarer virkelig å slappe av. Det er en utrolig deilig følelse! Hvis dere vil følge med på hverdagen her så vet dere hvor dere finner meg: andreasveinsdot på Snapchat og andreasveinsdottir på Instagram.

 

6 kommentarer
    1. Et lite tips:) vi var i Thailand i 2014 og bodde i samme hus/villa som dere gjør nå. (Så det på den story ved bassenget) da vi var der ble vi ranet den ene natten, og vi hadde glemt å låse noen av dørene til rommene. Tips fra meg, slik at du ikke opplever det samme, lås dørene til rommene når dere drar derfra, og spesielt om natten:)

      Nydelig sted, kos dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg