MINE VERSTE ANTREKK

Jeg bladde gjennom arkivet mitt her om dagen og kom over noen antrekk som fikk meg til å stusse litt. Det ga meg inspirasjonen til dette innlegget, nemlig mine verste antrekk fra det siste året.

Jeg kaunne bladd lenger bak og funnet veldig mye rart haha, men det får bli i et senere innlegg. Det som er litt gøy her er jo at jeg synes alle plaggene er kule, men jeg har bare satt det helt feil sammen. Så la oss se hva jeg har funnet på…

Fortell meg gjerne hvilket dere synes var verst i kommentarfeltet så kan vi se om jeg er enig, haha.

T-skorten og skjørtet er kult sammen. Det har jeg brukt flere ganger. Problemet her er skoene til dette antrekket. Altså hva tenkte jeg på? Det ser bare rart ut.

Hvaaaaaa er dette, Andrea? Skjørtet og t-skjorten er kult sammen, men hanskene og jakken? Det går jo bare ikke. Her hadde det vært så mye kulere med en sort, kortere jakke eller en skikkelig lang jakke. Ikke en sånn mellomting som det der i beige, altså nei. Det verste er egentlig hanskene haha.

Dette antrekket er akkurat mitt beste verk. Skoene og buksen er en skikkelig dårlig match… Jeg husker riktignok hvorfor det ble slik. Jeg var så sykt oppblåst og hadde ikke pakket en eneste stretchy bukse så jeg måtte låne en og synes denne var så kul. Den er jo det, men det ble bare helt feil sammensatt. Jeg burde definitivt valgt andre sko og kanskje en annen overdel.

Nei, nei og nei. Dette er ikke det verste, men det er ikke det beste heller haha. Jeg vet ikke helt hva det er, om det er de to forskjellige gulfargene og at alt jeg har på meg er veldig firkantet. Jeg liker det i hvert fall ikke og skjønner ikke hvordan jeg kunne ta på meg dette og synes det var et godt valg.

OKEI HÆ? Det var da jeg så dette bildet at idéen til innlegget kom. Hva er det jeg tenkte på? Hadde buksen vært videre helt nederst og bittelitt lenger så kunne del vært kult med de skoene. Her er de for korte og smale til at det blir kult. Og jakken passer overhodet ikke til… Uff, Andrea. Jeg ser liksom hva jeg prøvde på og det kunne funket med en annen bukse, men her blir alt feil.

Her er bare alt galt. Buksen og de skoene… Altså? Så må jeg skjønne at den jakken og den buksen ikke er bra sammen.

 

18 kommentarer

Siste innlegg