MINE UVANER SOM KJÆRESTE

Reklame | Annonselenker Nelly / BikBok

God torsdag og hei til et nytt innlegg i Singelliv & Dating-spalten. I dag tenkte jeg at det var på tide med litt selvinnsikt og har laget en liste over alle mine uvaner som kjæreste. Hehe, spennende…
BLUSE HER / TOPP HER / BUKSE BIKBOK HER
😚 Til tider vier jeg mobilen nesten like mye oppmerksomhet som kjæresten min. For å unnskylde meg selv så jobber jeg mye fra mobilen, men allikevel. Den er som limt i hånden min.
😚 Jeg har en tendens til å tenke på meg selv først. Han spør alltid om jeg vil ha noe hvis han skal på kjøkkenet, men det glemmer ofte jeg å gjøre. Wopsi
😚 Jeg fyller opp søppelkassen på badet hans, men bytter den aldri. Det er jo faktisk kun jeg som bruker den. Dere vet, jentegreier. Allikevel så glemmer jeg å bytte på den, så heldige han får den jobben.
Okei, det var de to jeg kom på selv så ble jeg faktisk nødt til å søke hjelp hos han kjæresten min da. Han hadde heldigvis (?) noen flere punkter å bidra med. 
😚 Jeg slukker aldri lyset når jeg går ut fra et rom. Ehm…. Nei, hallo. Så lenge jeg er hjemme vil jeg jo ha lys, haha. Jeg slukker kun når jeg drar hjemmefra eller skal sove. Ser jo at det er litt dumt med tanke på strømpriser, wopsi. Kanskje ikke en kjærestegreie, men vi tar den med.
😚 Jeg bytter aldri dorullen (hos han). Han har et veldig merkelig dorullstativ som krever mer enn å bare slenge på en ny dorull og siden jeg er på besøk så overlater jeg det til han. Wopsi, igjen.
😚 Jeg vil alltid ha søtsaker før middag. Er dette egentlig en uvane? Haha, tulla. Det er jeg ekstremt dårlig på. Det eneste er at jeg ikke skjønte hvorfor dette er en dårlig kjæreste-greie, men det var visstnok fordi han blir fristet.
😚 Jeg tvinger han tydeligvis til å se på Friends, men denne kjenner jeg at jeg ikke tar på min kappe. HVORDAN KAN FRIENDS VÆRE EN UVANE? Det er verdens beste serie, så sorry Morten. Friends forblir.
11 kommentarer
    1. Herregud, så barnslig, selvopptatt og umoden du virker.
      Tror han må tenke seg om litt før han flytter sammen med deg.

        1. Hei! Jeg pleier ALDRI å kommentere noen blogger, leser og går videre. Men dette blir for dumt!!! Jeg kan ikke skjønne hva som er så barnslig, umoden og selvopptatt med dette. Du er jo bare så skjønn ❤️ Greit tlf limt til hånda, men det er jo jobben din så sånn er det bare. Dere er virkelig så søte sammen! Heldige som har hverandre! Vicky prater bare tull! Morten kan bare glede seg til han flytter inn med meg ✨
          Ønsker dere masse lykke til med boligkjøp 🤩

        2. Vi alle har noe om vi er 24 eller 60 år, samboere eller ikke.osv 😂 Dethandler ikke om å være barnslig eller umoden. Vi alle har noe

    2. Mange uvaner vi fleste kan kjenne oss igjen i men igjen når dere flytter sammen finner dere ut hvilke oppgaver som blir gjort av dere, syns d e morsomt å lese ting jeg kjenner meg igjen i, å jeg som er samboer gjør ofte de samme tingene som du skriver over, 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg