MINE TOPP FEM

Reklame | Annonselenke Nelly

God morgen! Nå skal jeg straks begynne å gjør meg klar. Dagen i dag er full av gjøremål og avtaler, akkurat slik jeg liker det! Nå gleder jeg meg skikkelig til å ta fatt på denne onsdagen, men aller først kommer en oppdatering til dere.

Dette innlegget fant jeg på en av mine favorittblogger, Kristina sin og jeg bare måtte stjele det! Jeg elsker slike innlegg selv fordi man blir enda bedre kjent med bloggeren, selv om det er sånt småtteri man deler.

JAKKE BERSHKA / T-SKJORTE ZARA / BUKSE HER

Bloggere:
Angelica Blick
Kristina Andersen
Kenza
Janni Delér
Eirin Kristiansen

Filmer:
The Notebook
Løvenes Konge
How to loose a guy in 10 days
Notting Hill
12 years a slave

Serier:
Friends
Sons of Anarchy
The Bold Type
Suits
Narcos

Bakevarer:
Skolebrød
Donuts
Hjemmebakte grove rundstykker
Sjokoladekake
Osteiskake

Drinker:
Whiskey Sour
Prosecco
Rødvin
Mojito
– det var det, jeg er ikke så glad i alkohol egentlig..

Klær:
Vide, løse bukser
Strikkagensere
Oversized skjorter
Jumpsuits
Løse, digge, men fine kjoler

Sportslige akitivteter:
Styrketrening bein/rumpe
Gå tur
Løp i trapper og motbakke
Intervaller
Ski

Hverdagslige ting:
Filmkveld
Jentevors
Spillkveld
Møte hunder, sånn på generell basis
Båttur

I kjøleskapet:
Yoghurt
Sukkerfritt syltetøy
Pepsi Max (lime)
Cottage Cheese
Mørk sjokolade

Middagsretter:
Taco
Hjemmelaget pizza
Ørret, krydret med sitronpepper, salt og hvitløk med stekt spinat og rotmos
Blomkålsuppe med hvitløksbrød
Enchilladas

Drikke:
Pepsi Max (lime)
Sukkerfri saft
Kaffe
Tine sjokolademelk uten tilsatt sukker
Smoothie

Podcast:
Konspirasjonspodden
Andersen&Jakobsen
Jan Thomas og Einar blir venner
Kenza & Dani
– Det er faktisk de eneste jeg hører på, så her ble det kun fire

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg