MINE SISTE INNKJØP

Reklame | Annonselenker H&M

På mandag dro jeg en tur til byen sammen med Marte. Det er lenge siden jeg har vandret rundt i butikk etter butikk for å handle sammen med venner. Det er jo så koselig! Jeg er egentlig veldig i sparemodus, men det var noen ting jeg bare måtte ha. Altså jeg må ikke ha noe som helst, sånn egentlig, så det blir vel mer riktig å si at jeg ikke klarte å dy meg, haha.

Øredobber og veske fra Zara. Denne vesken har jeg sett på i over en måned! En venninne av meg kjøpte den og jeg har hatt lyst på den helt siden den gang. Den er SÅ kul og nå kjente jeg at jeg rett og slett trengte den i livet mitt. Dere vet når man ser en ting og ikke klarer å glemme den? Da tenker jeg det er helt innafor med et kjøp.

Jeg elsker gulløredobber og disse var SÅ kule!

Jeg fikk også med meg denne t-skjorten. Det synes ikke så godt her, men den er knall rosa og perfekt for våren!

Så klarte jeg ikke dy meg når det kom til innredning heller… Jeg kjøper kun ting med tanke på en fremtidig leilighet, men det er egentlig bare veldig vanskelig. Jeg aner jo ikke hvordan jeg kommer til å innrede eller noe. Allikevel er det noen ting jeg vet kommer til å passe inn, som for eksempel denne glassvasen som du finner HER. Se for dere denne plassert midt på et bord med blomster i. Såååå fint!

Dette speilet forelsket jeg meg i med en gang jeg så det. Det er fra H&M Home. Hvor kult er det ikke å ha dette i gangen over en slags kommode-sak? Dritkult!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg