MINE SISTE INNKJØP – INTERIØR OG JAKKER

Reklame | annonselenker H&M

Hallo, pakken min kom etter bare to dager! Jeg bestilte dette tirsdag kveld og torsdag formiddag fikk jeg melding om at pakken kunne hentes hos posten. Så digg! Det passet jo perfekt med at vi akkurat hadde malt soverommet rosa, da fikk jeg satt inn litt deilig nytt interiør der. Og jeg rakk å få jakkene til helgen, perfekt til venninne-brunsj!

Åh, som jeg elsker fargen på denne jakken. Helt perfekt! Dere finner den her.

Jeg elsker det rosa lyset og det luktet så friskt og godt. Det store hvite har jeg kjøpt mange ganger. Elsker lukten og at det holder så lenge. Dere finner det rosa her og det hvite her.

Jeg bestilte disse lysene også! Så fine farger og det beste er at de er lagd av 100% parafin så man kan tvinne de om man vil! Dere finner lysene her og de kommer i flere farger.

Jeg er hekta på søte farger nå og da jeg så denne måtte jeg bare ha den. Så søt! Dere finner den her.

Jeg trodde jeg var litt over fuskepels, men neida. Nå ble det to stykker på meg her. Men se så søøøøt! Jeg er så lei av alle jakkene mine. De er bare i beige og sort. Så kjedelig! Jeg trenger farger og varme så da ble det denne. Dere finner den her.

4 kommentarer
    1. Digger at du har fått inn freshe farger i leiligheten (og garderoben) Så hærlig nå mot våren, blir litt gladere i sjelen av farger! 😀 Jeg blir aldri lei av rosa jeg! <3

    2. Ææææ jeg elsker den rosa jakken! Kjøpte den selv for en stund siden, og jeg blir glad av og bare se på den😍😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg