MINE SISTE INNKJØP – DEL TO

Reklame | annonselenker Homeroom & Jotex

Det kom jaggu litt flere pakker, hehe. Jeg har fortsatt ikke shoppet i januar, bare så det er klart! Dette ble også kjøpt i desember før mitt shoppestopp/kun kjøpe brukt-prosjekt startet.

Denne er så kul! Både alene, med telys og med kubbelys. Dere finner den her.

Gryteunderlag – her

Åh, disse siklet jeg på lenge og de jeg skulle inn for å bestille “hånden” klarte jeg ikke dy meg mer. Tenk så søte til tapas!

Mini-stekepanner her 

Mini-gryter her

Nattbordet mitt kom endelig, yei! Så deilig å få det på plass. Dere finner det her.

Nattbordslampen har vi hatt en stund, men jeg gkemte å ta den med i forrige innelgg så her har dere den. Link her.

7 kommentarer
    1. Fine ting, siden du tidligere postet noe angående serietips, er serie jeg vil gi tips om er Nashville som ligger på tv 2sumo , ganske fine sanger og mye drama 🙂

    2. Elsker nattbordet og lampen – fikk lyst til å kjøpe begge deler selv! Hvordan lys gir lampen? Rolig, dempet og behagelig? Har dere funnet gode lyspærer siden det er på et soverom? : )

      1. Så hyggelig <3 Vet ikke om det er lampen eller pæren som gir lyset, men kjøpte en ganske standard pære på IKEA som heter Warm White. Den gir et veldig fint og varmt lys, ikke for sterkt, men koselig liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg