MINE SISTE INNKJØP

Reklame | annonselenker Nelly, H&M, Ellos

Jeg nettshoppet litt i desember og i helgen som var fikk jeg hentet alle pakkene mine! Det var så mye fint, noe ble sendt tilbake fordi det ikke var helt som forventet, men disse skattene fikk bli.

Jeg er helt forelska i denne kjolen og trenger en anledning til å bruke den asap. Den kommer i hvert fall til å bli flittig brukt i sommer. Dere finner kjolen her.

De har fått så mye fint servise hos H&M Home og da jeg så dette måtte jeg slå til. Det er så gode priser også. Jeg bestilte seks av disse tallerkene som dere finner her.

Denne kjolen fra byTiMo kjøpte jeg på Tise og var sååå spent. Det stod at den var pent brukt, men som dere ser er fargen ganske blass og den var mer slitt enn hva jeg trodde… Skikkelig skuffende, men det er litt av risikoen med å kjøpe brukt da. Jeg kommer til å bruke den, men dessverre var den ikke helt som jeg trodde.

Skåler i samme serie som tallerkene fra H&M Home. Dere finner disse her.

Bestilte meg en sekk på salget fra Nelly. Jeg savner stadig sekk, bag og vesker er så klønete! Dere finner link til den her.

Til slutt, denne vasen fra Ellos Home som dere har fått se allerede. Link til den finner dere her.

6 kommentarer

Siste innlegg