MINE SISTE INNKJØP

Reklame | Noma / annonselenker Nelly

Det er en ærlig sak at jeg nettshopper når jeg kjeder meg, og er det noe jeg gjør nå så er det å kjede meg! Altså nettshoppe… Det er måte på hvor gøy det er å gå tur i skogen og å se på serier, så jeg har handlet inn noe som kan gi oss noe annet å finne på, pluss litt ekstra kos 🙂

Den forsvunne diamant! Hvem andre spilte dette som barn? Det var på salg hos Ark og jeg bare måtte bestille det hjem. Så mange gode minner. Morten og jeg prøve-spilte i går og det tok litt tid å sette seg inn i reglene på nytt, men etter noen runde gikk det så det suste. Like gøy enda!

Jeg er fortsatt like obsessed med Friends og da jeg kom over dette puslespillet på CoolStuff ble det lagt rett i handlekurven! Jeg er egentlig ikke en pusler, men når det kommer til Friends kan jeg gjøre et unntak.

Det var ganske mye annet gøy som lå inne i pakkene jeg hentet!

Jeg bestile meg to bøker. Jeg har lest flere fra Marian Keyes og hun er så morsom! Satser på at jeg kommer til å like disse like godt som de andre 🙂

En liten care package som jeg bestile fra Nelly. Brynspenn her, duftlys her og eyepads her. Jeg bestilte meg også verdens fineste kjole! Kan ikke vente til den kommer… Dere kan se den her. Koden ANDREA25 gir dere foressten 25% rabatt på alt fra NLY hos Nelly 🙂

Så fikk jeg tilsendt en nydelig pakke fra Noma! De har så utrolig mye fint og jeg gleder meg til å style dette inn i antrekk fremover. Med koden noma20 får dere 20% rabatt på alt i nettbutikken til Noma!

Disse strikkene er så fine!

Det var mine innkjøp så langt, blir fort flere fremover hehe… Neida, jeg skal prøve å begrense meg. Nå har jeg ny underholdning og litt nytt å kose meg med fremover 😀

12 kommentarer
    1. Åhhh, fikk så lyst til å spille den forsvunnede diamanten nå med familien som i barndommen… Men det blir det nok lenge til jeg kan gjøre! 😔 Et forslag til video forresten. Begge 2 skal finne f.eks 5 ting hver. Den ene har bind for øynene, og skal gjette hva den tar på/hva tingen er! Så bytter dere roller etterpå! Gjør det så spennende/creapy dere kan, haha! Legg tingen i en eske f.eks, som dere «dypper» hendene i! Håper du sjønner 😉 Kos dere! Klem! ❤️

    2. Så fine innkjøp! Vurder selv å nettshoppe litt i disse tider, men ikke funnet ut nettsteder eller hva jeg skal shoppe enda. Takk for tips kanskje jeg finner noe på noma

    3. heihei:) ville bare tipse deg om appen «Dyretestet?». Siden du er så glad i dyr og helt sikkert ikke ønsker å bruke produkter som tester på dyr som for eksempel hunder😕 det var en dokumentar om dette for noen år siden og den er helt grusom. Blodige hunder, aper og andre forsvarsløse dyr som holdes i bur og grusomme skjebner. garnier og L’Oréal er for eksempel merker som tester på dyr.
      Det er veldig lett å finne veldig gode produkter som ikke tester på dyr dersom man har denne appen. Av og til er det jo veldig lett å glemme seg.

      Liker deg veldig godt altså, dette er kun ment som et tips! Du har fine verdier og virker som en veldig fin person:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg