MINE SISTE INNKJØP

Fineste dere! Jeg tenkte å vise dere hva jeg har kjøpt den siste tiden. Jeg hadde en liten byrunde på tirsdag og det ble med en del godsaker hjem som jeg tenkte det kan være moro å se!

Denne nydelige kjolen fra byTimo som jeg kjøpte på Tise! Jeg er helt hekta på Tise og fine kjoler om dagen. Jeg sitter og leter gjennom alt som er haha.

Jeg kjøpte tannbørsteholder i marmor som dere så vidt ser i bakgrunnen der. Den er fra Kremmerhuset. I tillegg kjøpte jeg disse såpene! Den store er fra Kremmerhuset og den lille er kjøpt på Hansen & Co.

Nå satt jeg bare opp begge her så dere fikk se de ordentlig 🙂 De lukter så utrolig godt!

Jeg kjøpte blomster, veldig spennende. De er faktisk kjøpt på Meny.

Stort duftlys som lukter godt og ser superfint ut! Det er fra Kremmerhuset.

Jeg kjøpte en innerpute så vi kunne ha to puter på balkongen 🙂

Så kjøpte jeg denne fine kokeboken med masse digg vegetarmat på ARK. Hyllene og vasen er fra Upstairs, lyset er fra H&M Home, oljen er fra Home & Cottage og sirupen er fra Ting.

0 kommentarer

Siste innlegg