MINE PLANER FOR DAGEN

Reklame | annonselenke BikBok

God morgen, fineste dere! I dag tenkte jeg å dele planene jeg har for dagen med dere. Livet mitt er enda forholdsvis vanlig, det bare skjer litt mindre, men jeg har absolutt nok å henge fingrene i 🙂

JAKKE BIKBOK HER

💻 Sende inn utkast til en samarbeidspartner. Jeg tok bilder og redigerte de i går og i dag skal jeg klargjøre tekst, sette det sammen med bildene og sende inn til godkjenning. Forhåpentligvis går det i boks med en gang.

👚 Vaske klær og brette det som har tørket. Noe må jeg jo ha å finne på, haha. Neida, vi har litt klesvask, ikke så alt for mye, men typiske ting som ligger nederst i skittentøyskurven som bher og ull.

📷 Spille inn YouTube video og redigere den. Yei, enda en video skal spilles inn! Vi har to til å klippe ferdig, forhåptnligvis klarer vi alle tre i løpet av de neste dagene. Macen til Morten har sluttet å virke å vi må bytte på min og derfor tar ting litt lenger tid enn vanlig. Vanligvis er det han som redigerer alt også, men nå som vi har en del mer er det greit å bytte på.

🖥️ Lage thumbnail til vår neste video. Det er et forsidebilde til YouTube, det du ser før videoen starter. Jeg har lært meg litt mer nå og synes det er ganske morsomt å lage de! Det er liksom min hovedoppgave med YouTube nå.

🍜 Teste ut en ny middagsoppskrift. Yei, det er alltid spennende! Jeg må bare bestemme meg for hvilken jeg skal teste, haha. Jeg tenker vegetarboller med rotmos og parmesan, men det er jo ikke sååå nytt. Så kanskje noe annet. Jeg skal gjøre litt research.

🎲 Spille Monopol (uten å krangle). En av oss blir alltid sure når vi spiller Monopol, hehe. Det er ganske synd fordi det er egentlig et skikkelig gøy spill, men vi er elendige tapere begge to så det kan bli interessant.

🐶 Gå flere gode turer med Trulte, kose masse og leke. Jeg har sagt det så mange ganger allerede, men jeg sier det igjen: det å ha Trulte nå er så fantastisk fint! All kosen, leken og ikke minst turene vi får som jeg er ganske sikker på at både kropp og sjel har veldig godt av om dagen. Når det er sagt: IKKE FÅ HUND FORDI DET ER KJEDELIG Å VÆRE I KARANTENE. Jeg leste at flere oppdrettere blir ringt ned av folk som vil ha hund nå. Det er ganske mye jobb, og husk at hunden lever i 10-15 år da. Så kanskje greit å vente et halvt år og se om du fortsatt vil ha hund når du har fått livet ditt tilbake?

🖼️ Bytte bilder bak sofaen. En skulle tro at det var gjort kjapt og greit, men jeg har utsatt det en uke allerede. Det er bare så kjedelig… Men vi har bilder med vintermotiv bak sofaen og jeg er veldig ferdig med vinter.

🏋🏻‍♀️ Hjemmetrening. Yei! Jeg var faktisk støl i to dager etter hjemmeøkten min på mandag, men nå er jeg klar igjen og skal teste en ny økt. Det er masse inspirasjon å finne på Instagram, Pter, treningssentre og treningsprofiler deler masse hjemmeøkter!

🧖🏻‍♀️ Ta en lang dusj, kure håret og skrubbe kroppen. Aaah, deilig. Jeg skal sette på en deilig spilleliste, vaske og kure håret, skrubbe kroppen og avslutte med ansiktsmaske. Perfekt! Ooh kanskje jeg skal ta selvbruning også. Det er deilig å føle seg litt fresh selv om man kun går hjemme.

I tillegg til dette skal jeg selvfølgelig også jobbe med bloggen 🙂

 

2 kommentarer
    1. Fin dag dette, Andrea! 😀 Huff, er det seriøst det noen tenker på nå? Å skaffe seg hund? Altså, what??? Nei, nei, nei! De bør de vente med til dette er over ass… Vi skal vel ikke bruke kriser og kjedsomhet til det! Dra å se på hund, treffe folk i disse tider? Og stakkars hunden kan jo ikke bli særlig sosialisert med andre heller! Egoistisk much!
      Ha en fin dag, goding! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg