MINE MEST STILTE SPØRSMÅL

Reklame |

JAKKE HER / BUKSE MONKI

Hvilket kamera bruker du?

Jeg bruker Canon EOS M50, som regel med en 50 mm linse. Alle outfitbilder er tatt med 50 mm linsen. Jeg bruker ofte linsen som fulgte med inne, særlig på restauranter, matbilder, ukens handel og slike ting.

Hvordan redigerer du bildene dine?

Jeg redigerer bildene mine i Lightroom med presets fra Pilotmadeleine. Jeg har mountain, city og Morocco pakkene. Jeg bruker “Barcelona” og “Amanjena” aller mest. Når jeg redigerer stories bruker jeg appen Tezza som jeg også bruker på noen av bildene mine på Instagram. Der foretrekker jeg Vinatage.

Hvilken rase er hunden din?

Hun er en Shetland Sheepdog.

Hvorfor vil du ikke ha barn?

Først og fremst: akkurat nå ser jeg ikke for meg å få barn i fremtiden. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å få lyst på barn i fremtiden. Jeg har aldri hatt lyst på barn. MEN! Dette er et viktig men. Jeg har aldri sagt at det ikke kan endre seg. Akkurat nå ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å få lyst på barn, men hvem vet hva som skjer om et år, to år, tre år osv. Det kan endre seg og hvis det gjør det kommer jeg ikke til å stritte imot.

Når det kommer til spørsmål om hvorfor er dette vanskelig å svare på. Jeg har egentlig ingen grunn. Jeg har bare ikke lyst på det, så hvorfor skaffe seg noe man ikke ønsker seg om man ikke må? Går du ut og skaffer deg en hund om du ikke har lyst på en hund? Nei. Kjøper du deg en bil du ikke vil ha hvis du ikke må? Nei. Jeg mener ikke å sammenligne hund og bil med barn, dette var for å poengtere dette med at “hvorfor skaffe seg noe man ikke ønsker seg?”.

Personlig mener jeg at alt for mange som ikke burde hatt barn får barn. Er dere klar over hvor stort ansvar det er å sette et liv til verden? Hvorfor skal da jeg, som ikke ønsker det ansvaret, som ikke ønsker å bringe et liv til verden, hvorfor skal jeg da gjøre det?

Jeg ser på det å få barn som noe ekstremt. Det er ekstremt viktig å ta vare på det barnet. Jeg mener at alle som velger å få et barn bør ha tenkt ekstremt nøye gjennom avgjørelsen sin. Det er mange barn der ute som ikke har det bra og det er utrolig synd.

Poenget mitt er: Alle barn som kommer inn i denne verden bør føle seg ønsket og elsket…. Så hvorfor mase på noen som ikke ønsker seg barn om at de burde få det?

Hvor gammel er du?

Jag er 25 år gammel, født i 1994.

Ser du for deg en fremtid med Morten?

Ja, selvfølgelig. Hvis ikke hadde jeg for det første ikke vært sammen med han. Jeg ser ikke poenget med å være sammen med noen og bruke så mye tid eller gi så mye kjærlighet til en jeg ikke ser en fremtid med. Jeg hadde heller ikke kjøpt en leilighet med han og i hvert fall ikke en hund! Så ja, jeg ser absolutt for meg en fremtid med Morten og håper selvfølgelig at vi holder sammen for alltid 🙂

10 kommentarer
    1. Veldig bra sagt om det med barn!!! Det er så mye MAS! Man må jo ha lyst på barn for å sette i gang med den prosessen vel! Jeg synes også at alt for mange tar for lett på det! Popper ut barn etter barn, og tar ikke særlig godt vare på dem! Usj! Klem! ❤️

    2. Ble overraska over at “hvor høy er du?” Ikke her her. Hahahah. Noe du og mange andre influencere må svare på stadig ser jeg:p

    3. Hei Andrea. Det var meg som møtte deg i markensgate i dag og tokk bildet med deg😍❤️ Du var så utrolig nydelig og så snill. Du er kjempe fin på dine bloggbilder osv. Men i virkeligheten var du bare helt perfekt 😍😍❤️❤️

    4. Jeg føler akkurat det samme som deg når det gjelder det å få barn❤️ Jeg bare ikke lyst på barn, that’s it. Skjønner ikke hvorfor folk blir overrasket når jeg sier det heller. It’s no big deal, chill guys! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg