MINE MÅL FOR 2021

Jeg har vært litt lunken på dette med nyttårsforsetter og har vært pinglete når det kommer til å sette meg mål fordi jeg er redd for å ikke nå de. Nå har jeg snudd og skal bli mye flinkere til begge deler, særlig dette med mål! Det jeg har skjønt er at man fint kan sette seg små mål og at om man ikke klarer de innen tiden så kan man alltids prøve igjen! Så nå har jeg satt meg små og litt større mål for året som kommer og det er faktisk skikkelig motiverende 😀

✨ Spare mer penger til mindre ting som en weekendtur, datenight ute osv

✨ Logge av MYE mer og vurdere en dag i uka helt uten sosiale medier

✨ Lese mer bøker 

✨ Være flink til å besøke familie nå som vi bor lenger unna 

✨ Ikke klikke på IKEA når vi skal ha nye garderobeskap

✨ Kjøpe en levende plante og holde liv i den

✨ Ta med Trulte til marka en gang i uka

✨ Holde matbudsjettet og lage sunne, billige middager og lunsjer 

✨ Holde på treningsmotivasjonen og få det inn i hverdagen som rutine 

✨ Ha god døgnrytme og hode rutiner gjennom hele året

✨ Drikke mer vin med gode venner (og ikke så gode venner) til sent på kveld

✨ Leve i nuet og sette pris på det jeg har 

✨ Shoppe minst mulig i 2021 og fra januar til og med april skal jeg KUN kjøpe brukt om jeg vil ha noe nytt

✨ Step it up på jobbfronten og ta mer initiativ

✨ Løpe et halvmaraton i løpet av året, ikke noe offisielt eller et ordentlig løp, men jeg skal gjennomføre et for meg selv

 

Har du noen mål for det kommende året?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg