MINE MÅL FOR 2019

Reklame | Annonselenker Nelly

God nyttårasften! Kan man egentlig si det? Haha, ja nå sa jeg det i alle fall. Vi har hatt en strålende dag i Roma så langt og er tilbake på hotellet for et lite pust i bakken og litt jobb. Morten sitter ved siden av meg og redigerer vloggen vi filmer mens vi er her og jeg sitter nå her og skriver litt da. Vi må legge en liten plan for i kveld fordi gjett hvem som er i Roma på nyttårasften uten bordreservasjon eller en plan på noe som helst… Oss, hehe.

Det skal jeg fortelle mer om senere, men nå skal jeg dele noe gøy med dere! Jeg har nemlig satt meg noen mål for 2019 og dere er selvfølgelig de første jeg forteller det til. Mye gøy skal skje neste år!

TOPP HER / UNDERTOPP HER / BUKSE HER / SKO HER

🖤 Komme inn i gode treningsrutiner og gjennomføre fire økter i uka.

🖤 Lage mer middag! Jeg er så dårlig på å lage middag, mye fordi jeg synes det er kjedelig å lage middag til bare meg. Jeg skal bli flinkere i 2019, planlegge måltider for hele uken og handle en gang i uken. Det blir nok mye lettere når jeg flytter inn med Morten for da er det veldig mye morsommere å lage mat, enten sammen eller til hverandre!

🖤 Få stålkontroll på økonomien. Jeg ble veldig mye flinkere med penger og sparing i 2018, men neste år skal jeg bli enda litt bedre.

🖤 Gå mer tur. Det er så deilig!!!

🖤 Ha kontortid. Jeg skal prøve å ha fast kontortid hver dag hvor jeg setter meg ned og jobber med bloggen. Da skal jeg skrive innlegg, planlegge blogg, redigere bilder og YouTube, filme, svare på Mail, sende mail og alt annet som hører med. Da blir jeg litt friere resten av dagen! Noen timer på morgenen og noen timer på ettermiddagen/kvelden. Så skriver jeg selvfølgelig om det er noe jeg kommer på i løpet av dagen og mailen er alltid med i lomma, men litt struktur er nok fint.

🖤 Finne en perfekt leilighet. Ååå, jeg gleder meg så mye til å flytte inn med Morten og ikke minst til å finne den perfekte leiligheten. Det skal skje (forhåpentligvis raskt) i 2019.

🖤 Se mer til familien min.

🖤 Gjennomføre et halvmaraton. Har skylder jeg på Morten, haha. Han driver jo med denne maraton-galskapen og har fått meg med på å gjennomføre et halvmaraton så ja… Da er det bare å få kontroll på treningen 😂

🖤 Ta det mer med ro. Jeg er så dårlig på dette og det har ført til at jeg i perioder har vært på grensa til eller helt utbrent i 2018. Det skal ikke skje i 2019. Jeg elsker å ha mye å gjøre, men man kan ikke gjøre alt hele tiden. Forhåpentligvis blir det ganske mye lettere når jeg har en jobb å konsentrerte meg om i stede for to.

 

4 kommentarer
    1. Jeg møtte samboeren min i juni, og han løp maraton i september. Lovde han da at neste Oslo maraton så skal jeg løpe halvmaraton om han løper hel. Har løpt tre ganger i uken etter det, så blir spennende å se om det funker:) lykke til og godt nyttår:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg