MINE FESTIVAL OUTFITS

Reklame | annonselenker Nelly / NA-KD

Ah, nå tar jeg meg en velfortjent liten pause i sofaen mens ting rundt oss tørker. Vi har stått på i hele dag og utfordring etter utfordring har dukket opp, men alt i alt går det veldig glad og jeg er supergira! Det var den updaten, haha.

Sååå over til innlegget. Jeg tenkte å vise dere alle festivalantrekkene mine og linke det det som kan linkes til. Personlig er jeg veldig fornøyd med alle tre og likte så godt å ha tre ganske forskjellige looks 🙂

Solbriller her / kjole her / undertøy Bohoo / sko Umbro / veske Nunoo her

Solbriller H&M / veske Nunoo / sko her / kjole her / jakke her

Solbriller og veske H&M / kjole NA-KD her / sko her

 

6 kommentarer
    1. Fine antrekk! 😀 Kom på et forslag til video: at dere styler hverandre en dag/kveld dere skal ut å spise f.eks. Velg fullt antrekk/sko og tilbehör til hverandre, samt hårfrisyre + hvilken sminke look (for din del da, haha) Klem <3

    2. Er nunoo veskene bra? 😃 har bestilt ei, ble så inspirert av antrekkene dine! Så nå venter jeg på posten 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg