MINE FAVORITTSERIER AKKURAT NÅ

Hei, fine dere! Jeg håper dere har hatt en fin helg og kost dere masse. Helgen min har gått i ett, men det skal dere få høre mer om senere. Heldigvis har jeg en helt rolig dag i dag som skal gå til jobb, og ikke minst seriemaraton! Nå har jeg en periode når hvor jeg mikser en del serier. Jeg har ingen nye som gjør at jeg sitter klistret til skjermen, men jeg har en del serier som jeg koser meg masse med. Nå tenkte jeg å dele mine favorittserier akkurat nå med dere!

Game of Thrones. Jeg begynte på dette for noen måneder siden og så akkurat ferdig sesong syv, slik at jeg er klar for den åttende og siste sesongen. Det var litt mye å se det så i ett og det ble noen kjedelige episoder, men alt i alt fantastisk. Nå gleder jeg meg masse til å se hvordan det hele ender. Du kan se Game of Thrones på HBO.

71 grader nord kjendis. Jeg er helt hekta jeg! Det er så kult å følge med på dette programmet. Jeg har egentlig aldri sett noe særlig på 71 grader nord, men Morten satt det på da vi var på hytta for en stund siden og det er jo så gøy. Det er helt sykt hva de må gjennom og utrolig gøy å se hvordan de takler de ulike situasjonene. Jeg synes hele gjengen er fantastisk gode! Serien går på TVNorge og du kan se den på Dplay.

Helt perfekt. Thomas Giertsens egen serie. Jeg begynte ikke å se ordentlig på det før omtrent nå, jeg. Ikke hengt med i svingene her, nei. Serien handler enkelt og greit om Thomas som stadig havner i kleine situasjoner og driter seg ut på daglig basis. Veldig morsomt!

After Life. Denne har jeg nevnt før og dere finner den på Netflix. Serien handler om en voksen mann som mister konen sin til brystkreft og hvordan han takler livet uten henne, noe som naturlig nok er veldig vanskelig. Det var bare de to og hunden deres, ingen barn. Det er en morsom, trist og fin serie på en gang som viser et veldig ærlig bilde av hvordan noen kanskje opplever det å miste en som omtrent har vært hele livet ditt.

Dirty John. Denne MÅ dere se. Jeg tipset om den på søndag. Dirty John handler om en klin gæren psykopat (ja, de er ofte klin gærne når de er psykopater) som finner kvinner han kan lure og utnytte. Hans siste offer er Debdra, en suksessfull interiørdesigner med to døtre. Han isolerer hele totalt fra familien sin og etter hvert kommer det frem grusomme fakta fra hans fortid og nåtid. Må sees, ligger på Netflix.

Dynastiet. Den nye versjonen av Dynastiet er en serie som er veldig grei når man ikke har noe annet å se på, haha. Jeg synes den er veldig fin i små doser, men hvis jeg skal være helt ærlig så er det jo litt Hotel Cæsar-preg over det hele, i hvert fall hvis man slenger på en god del millioner. Serien handler om en rik familie i sørstatene i USA som blir rammet av en god dose drama daglig. Serien ligger på Netflix.

Neste sommer. En herlig serie! Denne humorserien tar for seg det norske hyttelivet og en del forskjellige familier som bor i samme “hyttestrøk” om man kan si det sånn. En enkel, men morsom og koselig serie.

 

4 kommentarer
    1. Jeg har testet ut mange av serie tipsene dine.. og vi har tydeligvis veldig lik smak på den fronten. Derfor er eg ganske sikker på at du hadde elsket “Chicago Fire”. Åårrh.. den er sååå spennende, såå fin og til tider så trist, og man lærer de ulike karakterene å kjenne.. En av de beste seriene jeg har sett.. og jeg har sett nesten alt tror jeg. Gi den et forsøk.. du kommer ikke til å angre. Det er 7 sesonger totalt.. men fem av de ligger ute på viaplay.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg