MINE BESTE EGENSKAPER

Jeg fikk et tips om å skrive te innlegg om mine beste egenskaper. Et innlegg som i jantelov-Norge faktisk er litt skummelt å dele. Man skal jo ikke tro at man er noe, at man duger til noe, eller gjør noe bra. Nei, for all del 😉 Haha, neida, men joda. Allikevel begynte jeg å skrive på denne lista og plutselig hadde jeg syv gode punkter som jeg føler beskriver meg på en riktig måte. Så la oss se på mine beste egenskaper!

👌 Jeg stiller alltid opp for vennene mine om de trenger meg. Alltid. Hadde en venninne fra Oslo ringt meg og hatt tidenes krise, så hadde jeg satt meg på første fly fra Kristiansand for å være sammen med henne om det var det hun trengte. Det er gjengen min generelt veldig gode på, å være der for hverandre uansett hva.

👌 Jeg er gavmild. Det er enkelt og greit fordi jeg synes det er oppriktig hyggelig å gi. Jeg elsker når folk har bursdag fordi da kan jeg dra ut og lete etter den perfekte gaven, finne et passende kort og pakke den inn. Det er så moro! Det er ikke sånn at jeg hiver ting rundt meg, men når jeg kan gi og det passer seg så synes jeg det er ufattelig hyggelig. Kanskje spandere en kaffe i ny og ne, altså sånne småting setter jeg stor pris fra andre og synes er veldig hyggelig å gjøre selv.

👌 Jeg er veldig ærlig… Og elendig på å lyve, så her er det ingen som trenger å bekymre seg.

👌 Jeg er hardtarbeidende. Det har jeg alltid vært, uansett hvilken jobb jeg har hatt. Jeg står på og gir meg ikke før jeg er fornøyd. Jeg har omtrent aldri takket nei til å ta en ekstravakt med mindre det var fordi jeg virkelig ikke kunne, og jeg har vel heller avlyst avtaler for å stille opp på jobb haha. Det er jeg faktisk veldig fornøyd med, at jeg står på uansett hvilken jobb jeg har.

👌 Jeg er ryddig. Åh, jeg elsker jo system. Det morsomste med å flytte inn i ny leilighet er at jeg kan få mitt system over alt, haha. Morten synes det er helt greit at jeg styrer med det og har gitt meg så og si frie tøyler på det punktet. Jeg rister alltid putene i sofaen etter å ha sittet der, bretter alltid teppet, vasker alltid over kjøkkenbenken og lar ikke ting ligge fremme med mindre jeg har lagt det pent haha. Det er ufattelig deilig å bo i et sånt hjem.

👌 Jeg elsker dyr. Ja, dette går faktisk på lista over positive ting ved meg selv. Det å elske dyr er i mine øyne en veldig positiv egenskap, hehe. Apropos, jeg er nødt til å få meg en hund neste år. Tenk så koselig! Vi skulle gått lange turer hver eneste dag og kost masse, masse, masse.

👌 Jeg har blitt ganske så økonomisk. Dette trodde jeg nesten aldri jeg skulle skrive ned på en slik liste, men jaggu har ikke jeg også klart å bli økonomisk. Akkurat nå så går det jo en del penger, men sånn blir det ofte når man flytter og vil unne seg litt nye møbler og slikt. Det er en unntakstilstand, haha. Ellers så har jeg blitt veldig flink, samtidig som jeg absolutt får kose meg når det er rett anledning (som da jeg var i Oslo og spiste ute tre ganger på 24 timer hehe).

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg