MINE 17.MAI-PLANER

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN! God 17. mai ❤️ Det er litt annerledes i år, men det er fortsatt en fantastisk dag som fortjener en skikkelig feiring! Personlig synes jeg det er fantastisk at festen er byttet ut med det jeg heller vil kalle for en feiring. Nå snakker vi nasjonaldag i min stil, haha.

Jeg tror i alle fall denne dagen blir kjempefin! Nå skal jeg ta meg en dusj og starte dagen. Jeg har en kake som skal bakes før bunaden skal på og vi reiser avgårde på frokost hos fineste Maren! Det blir skikkelig koselig. Jeg er så glad for at Maren har blitt en del av livet mitt og det er så godt å ha henne her i Kristiansand. Jeg har sett at hun brukte store deler av gårsdagen på å stelle i stand så nå gleder jeg meg til å se hvor fint hun har gjort det.

 Vi blir der litt utover dagen før planen er å reise hjem, skifte fra bunaden, pynte kaken, plukke opp pappa og sette kursen mot Lindesnes. Vi avslutter kvelden der med familiemiddag, helt perfekt!

Nå må jeg sette i gang så jeg ikke kommer for sent. Jeg håper dere får en superfin dag alle sammen, uansett hvordan dere velger å feire!

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen! 🇳🇴 Det hørtes ut som en flott feiring, Andrea! 😄 Kos dere masse! Klem! ❤️

    2. Hei, ser du ikke har forkle på din bunad, hører det ikke til eller valgte du det bort? Jeg arvet Vestfold bunad tidligere og har forkle til min, men syntes nesten din er finere uten forkleet

    3. Gratulerer med dagen, vakre deg! <3
      Kan jeg spørre hvor den blå blazeren til Morten fra dagens story er fra? Den MÅ mannen ha faktisk. Haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg