MIN VALENTINE’S OG BLOGGDATE

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE H&M / T-SKJORTE HER / BUKSE GINA TRICOT / SKO HER

Hei igjen, dere! Nå sitter jeg godt plantet i sofaen etter å ha hatt en kjempefin dag. Mesternes Mester, enchiladas, Trulte sovende på gulvet foran meg og Morten som straks skal fungere som verdens beste pute. Helt perfekt og akkurat slik en fredag kveld burde være.

Jeg fikk i tillegg tidenes Valentine’s gave. Morten renset sluket i dusjen, woho! Det er det ekleste jeg kan tenke meg i hele verden og jeg brekker meg nesten bare av å skrive dette, så tusen takk til verdens beste mann som ga meg akkurat det jeg ønsket meg 😉 Som jeg har sagt før så er Valentine’s egentlig en helt vanlig dag for meg så det er faktisk ikke tull når jeg sier at var en kjempebra gave, haha.

Ellers har jeg hatt en skikkelig bra dag! Ja, det sa jeg jo forsåvidt. Jeg er så trøtt at jeg glemmer hva jeg skrev for to sekunder siden.. Uansett, tilbake til dagen i dag.

Trulte og jeg hadde en så koselig formiddag. Hun er så nærhetssøkende og dagen. Det er kanskje ikke et ord? Dere skjønner hva jeg mener. Kontaktsøkende mente jeg! Hun vil plutselig ligge på fanget og sove, noe hun aldri har vært interessert i før og hun vil leke og være med oss hele tiden. Det er veldig koselig, men jeg blir nesten litt bekymret. Hun har jo aldri vært sånn før 😂

Dessverre måtte jeg forlate det lille gullet mitt i noen timer. Jeg dro til Maren hvor jeg fikk kose masse med verdens søteste hund (etter Trulte selvfølgelig), Leo. Han er så søt, herregud! Og så liten. Jeg følte jeg fikk plass til han i hånden min.

Vi gikk ut og tok masse bilder! Det er så deilig å ha litt i bildebanken, særlig på denne årstiden hvor det blir fort mørkt og været er som en berg og dalbane. Det gikk egentlig ganske så fort, noe som er ordentlig deilig. Jeg elsker når sånt går fort, men blir bra!

Når photoshooten vår var over gikk vi bort til favoritten, Panda Panda. Jeg elsker Panda! Jeg husker faktisk at jeg kikket på dette stedet før jeg flyttet hit fordi jeg stadig så det på bloggen til Maren. Dere må ta turen innom her om dere er i Kristiansand. Alt jeg har smakt er godt så det er bare å teste ut det som frister der og da. Helt fantastisk godt.

Det var sååå koselig med en ordentlig lunsjdate! Maren er så fin å være med og det er utrolig koselig å ha en man kan snakke med om både jobb og alt mulig annet uten problem.

Nå skal jeg legge bort jobb og telefon og prøve å holde meg våken i noen timer til 😂 Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så ufattelig trøtt, men noen dager er vel bare sånn.

Jeg håper dere har fått en fin start på helgen og hatt en fin Valentine’s! Hvis dere lurer på noe til ukens spørsmål kan dere stille spørsmål på Instagram story (@andreasveinsdottir) eller Snapchat (andreasveinsdot) frem til i morgen så kommer svarene her på bloggen!

6 kommentarer
    1. Heiaa! Elsker å lese bloggen din, men lurte på en ting, siden du sier at di har få venner i Kristiansand (noe som er forståelig) så kunne du jo ha vært mer åpen for å møte og bli kjent/venn med andre uten at de er bloggere eller influencere?

      1. Hei 🙂 Jeg er ganske fornøyd med sånn ting er jeg! Savner min gjeng som er i Oslo, men veldig fornøyd med vennene jeg har fått her og har ikke noe behov for å gå “på leting” etter flere venner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg