MIN SISTE

Reklame | Annonselenke Nelly

Jeg fant dette innlegget hos Sophie Elise og likte det så godt! En enkel måte å oppdatere dere på livet mitt 🙂

GENSER NA-KD / BUKSE NELLY HER

Måltidet du spiste: Taco!

Kjøpet jeg gjorde: Foruten om mat så må det bli det jeg handlet på lørdag. Jeg kjøpte en stor stråveske med Thailand-turen i bakhodet, ny eyeliner, kost til brynsminken min og maskara.

Filmen du så: A star is born. Endelig! Jeg har hatt lyst til å se den så lenge, men da jeg først så den ble jeg litt skuffet. Det var nok bare fordi jeg har hatt så høye forventninger.

Personen du begynte å følge på instagram: Det må være Lagerhaus, interiørbutikken. Jeg har fulgt så mange interiørbutikker i det siste.

Gangen jeg lo: Ååååh, dere! Jeg ler så mye om dagen og jeg er så glad. Jeg måtte bare dele det haha. Sist jeg lo av vel for rundt fem minutter siden fordi Morten var rar, haha.

Notat på telefonen: Haha, det er steder jeg vil reise til. Jeg begynte å skrive det ned for en stund siden og har lagt til fler etter hvert.

Gråt: På lørdag.

Appen du lastet ned: Alle mot en appen, hehe. Det er den som er til NRK-programmet med samme navn. Det er faktisk veldig sjeldent jeg laster ned nye appen. Har dere noen å anbefale?

Siste emojien du brukte: Sort hjerte.

Boken du leste: Jeg har fortsatt ikke fullført eller lest noe annet siden jeg leste Michelle Obama sin bok på Sri Lanka.

Siste gang på fylla: Jeg var ute på lørdag, men det var langt fra fylla så det må bli for noen uker siden da jeg var ute i Oslo med blant annet Sofie og Morten.

Reisen du var på: Altså jeg reiste jo hit til Sørlandet, men jeg føler ikke det gjelder… Turen til Preikestolen for to uker siden blir det vel da.

Målet du nådde: Jeg sikret en kjempebra samarbeidsavtale med en partner jeg har ønsket å jobbe med lenge så yei!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg