MIN SISTE MATHANDEL

 Nå er det bare å holde seg fast her, folkens. Jeg skal presentere det som må være tidenes største handel her på bloggen. Nå er vi jo faktisk to om den og derfor er det egentlig ikke så rart at det ble handlet inn en del mer enn hva jeg vanligvis pleier, hehe. I tillegg blir det litt ekstra når en av oss helst vil ha vegetar-alternativer og den andre kjøtt, men sånn er det bare!

Vi har prøvd å planlegge litt og har handlet inn middag for resten av helgen og noen dager ut i neste uke. Vi reiser mest sannsynlig på hytta i morgen kveld og tenkte at det var like greit å få handlet inn til de dagene nå med tanke på at det er litt begrenset utvalg på fjellet.

Jeg vet at noen av dere liker å vite hva vi skal lage av maten som handles inn så jeg kan jo dele middagene med dere. I kveld skal vi spise entrecote (Morten) og vegetarboller (meg) med fløtegratinerte poteter, bearnaise og kokte grønnsaker. Jeg får vann i munnen bare av å skrive dette. I morgen skal vi spise ørret med spinat og grønnsaker. På mandag skal vi spise pizza, noe jeg ser veldig frem til med tanke på at Morten har planer om å dra meg med ut på en lang skitur. På tirsdag er det vegetarboller med ost og chilli sammen med spaghetti og hjemmelaget tomatsaus som står på menyen!

Jeg har også blitt hekta på en ny frokost, nemlig yoghurt, mager Cottage Cheese, granola og bær! Jeg tar bare litt av alt og blander det sammen i en skål. Det er supergodt!

I dag fant jeg denne på Coop og den er sååååå god!

 

Pepsi Max Lime er selvfølgelig med i handelen.

Disse skal vi spise med spaghetti og tomatsaus.

Jeg har ikke smakt disse enda, men de ser sååå gode ut! Heldigvis får jeg smake i kveld.

 

Så måtte jeg unne meg litt godis i helgen og valget falt på denne yoghurtisen fra Diplom is. Den er supergod og har vært en av mine favoritter i mange år.

Hele handelen kom på rundt 1300 kroner.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer
    1. Vivera vegetarbollene er så sinnsykt gode!! Tenker meg de falt i smak ja:) hehe! Men hvordan var Coop sine?? Har vært litt skeptisk for å prøve dem men det kan jo være de er supergode:) spiser ikke kjøtt selv bortsett fra en sjelden gang viltkjøtt og i selskap hos svigers 😅 hehe. Uansett! Spennende om delegert ut oppskrift av vegetarboller med tomatsaus og spaghetti og Review 👏🏼🙊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg