MIN NYE HVERDAG

Reklame | Annonselenker

Hei, mine fine! Jeg håper dere har hatt en fin start på uken <3 Er det bare jeg som tror det er sommer allerede? I fjor på denne tiden var det jo virkelig sommer. Jeg fikk opp et minne på Snapchat og på denne tiden i fjor lå jeg på Sørenga og koste meg i sola. Det er ikke akkurat det samme i år, haha.

I dag bestemte Morten og jeg oss for å dra en tur til byen etter trening. Jeg hadde lyst til å ta litt fine bilder, så egentlig var det kun derfor vi dro, men det endte med at vi gikk rundt og kikket i den vakre byen vår. Det er så nydelig her! Jeg elsker alle de søte husene i sentrum og de koselige bryggene nede ved havet.

Jeg hadde tatt på meg en ullgenser og et skjørt. Det er en helt normal kombinasjon for meg på våren fordi jeg alltid fryser på overkroppen, men ofte er varm på beina. I dag ble det riktignok litt for kaldt. Det er en ordentlig kjølig vind som herjer i Kristiansand om dagen og den er jeg ikke særlig fan av. Uten den hadde det jo nesten vært sommer! Heldigvis fant vi oss en plass i sola og da varmet det så godt at jeg faktisk kunne ta av ullgenseren. Skikkelig digg!

Vi koste oss med en deilig lunsj nede på brygga før vi satt kursen hjemover, dro innom posten og hentet et lass med pakker før vi begynte å jobbe. Heldigvis har både arbeidsmengde og motivasjon kommet seg denne uken så jeg er skikkelig i gang og har sittet med jobb helt siden vi kom hjem i fire-tiden. Plutselig ble klokken åtte! Hvor ble den tiden av?

  GENSER ARNIE SAYS / SKJØRT H&M / HÅRSTRIKK MONKI / VESKE THAILAND / SKO HER    

Nå skal vi faktisk avgårde til Søgne og hilse på en nydelig hund som vi kanskje skal begynne å passe! Jeg gleder meg såååå mye, ønsk oss lykke til og nyt kvelden videre <3

 

4 kommentarer
    1. har du snakket noe med bloggeren kristina andersen fra kristiansand? føler dere hadde vært en kjempe god venne-match!!! dere burde gå på vennedate <33

    2. Hei Andrea! Synes strikkagenseren du har på deg er så fin 😊 Husker du hva den heter? Forsøker å finne den i nettbutikken til Monki, men usikker på om jeg har funnet riktig!

      Liker bloggen din kjempegodt forresten ☺️

      1. Hei <3 Takk, den er nydelig! Jeg la merke til at jeg hadde formulert meg litt dårlig da jeg skrev strikk, mente hårstrikket! Genseren er fra Arnie Says, kjøpt på Retro. Tusen takk, det er utrolig hyggelig å høre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg