MIN LØRDAG I BILDER

Reklame | annonselenker Nelly/Monki

BLAZER & T-SKJORTE ZARA / BUKSE HER / SKO HER

Nå håper jeg virkelig dere nyter den siste kvelden før det er klart for en ny uke i morgen. Jeg har sendt besøket avgårde og de er vel hjemme i Oslo igjen. Nå skal jeg straks legge fra meg alt av jobb og slenge meg på sofaen, men først skal jeg dele bilder og en oppdatering fra gårsdagen med dere. Jeg tok nemlig bilder fra morgen til kveld, yei!

Dagen startet med en veldig deilig fellesfrokost. Vi hadde pannekaker, nutella, ferke bær, rundstykker, eggerøre, klakunbacon og masse digg pålegg og drikke. En fantastisk start på lørdagen.

JAKKE CHEAP MONDAY HER / JUMPSUIT ZARA GENSER GANNI HER / BUKSE MONKI HER JAKKE MONKI HER / VESKE H&M / T-SKJORTE ZARA

Marte og jeg dro en tur til byen mens Helene, Thomas og Morten dro til Dyreparken. Jeg kjente at det holdt med forrige gang for min del. To ganger på en uke blir i meste laget, haha. Vi tuslet rundt i byen, kikket på klær, prøvde klær, jeg handlet litt og vi dro på Drømmeplassen for å kose oss litt. Det ble boller og smoothie på oss før vi tuslet hjem til meg og tok en liten powernap hehe.

Jeg kjøpte meg denne nydelige oversized blazeren på Zara og denne fine ullgenseren fra Arnie Says på Retro. Superfornøyd! Tenk så fin den ullgenseren blir over sommerkjoler, eller bare med et par lyse jeans.

Jeg kjøpte meg en ny settingspray. Jeg har pleid å bruke en fra NYX, men ble anbefalt denne så hvorfor ikke prøve? Jeg fikk også for meg at jeg ville ha en lilla leppestift og endte opp med denne fra Clnique som faktisk ble skikkelig kul på!

Like før sola gikk ned løp vi ut for å få noen bilder i finstasen. Livet som blogger, hehe. Det ble heldigvis noen fine bilder og vi ventet uansett på at Thomas skulle bli ferdig på badet, hehe. Slå ihjel tid på en fornuftig måte, det er ikke feil.

Se på denne fine gjengen da! Jeg smelter.

Det ble jaggu en liten shoot da vi skulle spise middag også. Thomas fikk jo ikke være med på den forrige så selvfølgelig skulle han også få noen bilder!

Okei, vi må faktisk snakke om denne tapasen. Vi dro på Le Monde Tapas som ligger i sentrum her i Kristiansand og herregud så digg. Jeg kan med 100% sikkerhet si at dette er den beste tapasen jeg har spist på veldig lenge. Le Monde slår Delicatessen og Champagneria langt ned i støvlene. For det første var menyen fantastisk og de hadde så mange digge vegetaralternativer at jeg sleit med å velge.

Alle var superfornøyd og det ble avklart at vi faktisk må hit hver gang de kommer på besøk, haha. Prisen var ikke så gæren den heller. Alle bestilte 4-5 retter hver, samt vin, prosecco og øl og betalte rundt 400 kroner hver. Det er ikke så gærent!

Etter middagen dro vi og tok et par drinker på Bakgården. Jeg har hørt så mye om det stedet, men ble litt skuffa… Det var alt for høy musikk til å være et ikke-danse-sted og omtrent bare eldre mennesker, men men. Drinkene var i alle fall veldig gode, og nå var jo vi ute ganske tidlig og skulle ha en rolig kveld. Jeg er absolutt åpen for å prøve meg der igjen senere, men har dere noen gode uteliv-tips? Del gjerne!

Det var i alle fall en kjempefin dag og ikke minst en veldig fin helg! Jeg har fått så mye besøk allerede og det er så utrolig koselig. Nå gleder jeg meg til å dra til Oslo til uken og ikke minst til å feire 17. mai med gjengen, wohoo!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

22 kommentarer

Siste innlegg