MIN JULAFTEN I BILDER

Reklame | Annonselenker Nelly

Hei, fininger! Jeg håper dere har det bra <3 Jeg er på vei tilbake til Oslo allerede, noe som egentlig er ganske kjipt. Jeg skulle gjerne hatt lenger tid i Larvik, men jobben kaller. Heldigvis har jeg hatt noen veldig fine dager nå som ble avsluttet med fest i går.

Vi dro ut en tur i Larvik og det var veldig koselig. Masse kjentfolk! Jeg tok det ganske rolig, orket ikke tanken på å være dårlig i dag når jeg skulle reise hjem, men tror dere ikke jeg klarte å falle i trappen??? Vi ble hentet i ett-tiden og jeg skulle løpe opp trappen til andreetasje på utestedet for å hente jakken min som lå der. Jeg hadde på meg verdens lengste bukser så på et av de siste trinnene klarte jeg å snuble i mine egne bukser og endte opp langflat på toppen av trappa…. Herlig! Ikke nok med det, men jeg klarte å søle alt innhold i glasset jeg holdt i hånden utover en stakkars, uskyldig jente som stod på toppen. Er det mulig liksom, haha. Hele kvelden startet jo med at en av jentene veltet bordet og all drikken havnet i fanget på både henne og meg, hehe. Jeg kommer nok ikke til å plassere denne kvelden under “våre beste øyeblikk”, men hyggelig var det i alle fall.

Jula er snart over, men jeg har en morsom overraskelse til dere! Morten og jeg har vlogget begge to og satt det sammen til en julevlogg som kommer i kveld! I mellomtiden kan dere se hvordan min julaften så ut i bilder. Så blogges vi i kveld.

PYSJ OG SOKKER CUBUS

 JAKKE LINDEX (LIGNENDE HER) / SKO NELLY HER / KJOLE MATCHKJOLE HER

 

4 kommentarer

Siste innlegg