MIN HELG I BILDER

  

Vi reiste fra Sørlandet til Oslo

Våknet opp til snø

Jeg møtte Sofie til innspilling og lunsjdate på Dagny’s

Gjorde ærend, hentet pakker og handlet inn mat for helgen

Stelte oss og tok tbanen til utkanten av Oslo for trippeldate med Martine, Aleks, Morten og Sofie

Kom hjem akkurat i tide til andre omgang av semifinalen i håndball VM. Seier!!!

Chillet med jobb, Klovn og Pepsi Max resten av kvelden

Ny morgen! Hei lørdag <3

“Morten, kan du ta bilder av meg?” (hahaha, se han i bakgrunnen)

Jeg hadde hjemmespa og koste meg med maske!

Dro på trening

Med disse to <3

Pakket til Sri Lanka

Gjorde klart til ost- og vinkveld hjemme med vennene <3 Det var såååå koselig!

Søndag – dro til Gardermoen for å reise på tur!

 

2 kommentarer
    1. Bildene dine laster ALDRI! Vet ikke hva slags dritt kamera du bruker som gjør bildene så problematiske, men det suger. Kun din blogg bildene bruker 10 minutteer å laste opp på!!!

      1. Hei Jjf. Jeg forstår at det er veldig irriterende, men neste gang setter jeg pris på om du kan si ifra på en hyggelig og konstruktiv måte 🙂 Det har heller ingen verdens ting med kameraet mitt å gjøre, men det er antakeligvis noe galt med bloggen. Jeg har meldt ifra til supprt, så vi satser på at de løser dette raskt så du slipper å få flere små anfall i kommentarfeltet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg