MIN FREDAG I BILDER

God morgen, fine dere! Jeg skal snart inn til Kristiansand for å møte en venninne og det gleder jeg meg veldig til. Vi har ikke møttes på over et år tror jeg, men heldigvis fant vi litt tid til hverandre nå. Før den tid skal jeg vise dere hva jeg gjorde i går! Jeg bestemte meg nemlig for å lage et innlegg som jeg vet at flere av dere synes er litt moro, nemlig min dag i bilder!

05.15. Vekkerklokken ringte og jeg trodde det var en spøk, men neida…

05.55. Ferdig fiksa og klar for å reise til flyplassen!

07.10 Hello Gardermoen! Innsjekk, sikkerhetskontroll og frokost-jakt next.

Noooo. Dette skjedde. Da jeg skulle løfte kofferten så klarte jeg å rive opp strømpebuksen min. 

Heldigvis selger de strømpebukser! Nei, vent. 498 kroner for to stykker??? VIRKELIG? Jaja, må ha strømper.

Etter å ha lukket meg inne på toalettet, fått byttet til de svindyre strømpebuksene (som det forøvrig gikk hull på i løpet av dagen, seriøst…) fikk jeg tak i frokost og slo meg ned ved gaten mens jeg ventet på min reisevenn.

Marius <3 Vi dro sammen og det var så koselig å ha en reisevenn.

Woho! En 40 minutter lang powernap senere og plutselig var jeg i Kristiansand. Første stopp – Sørlandssenteret.

Einar tok plassen til Nissen som var en svipptur innom Nordpolen for øyeblikket. Veldig synd 🙁

Wiii, jeg fikk se verdens beste kjæreste igjen etter seks dager fra hverandre.

Dessverre var vi ganske trøtte begge to, hehe. 

Ei litta solskinnsbolle og en kaffekopp senere var energinivået en del høyere. Denne smakte helt sykt digg btw. 

Vi fant den morsomste butikken på hele Sørlandssenteret, Mye Moro hehe. Etter noen minutter der inne bestemte vi oss raskt for at vi må ha en julefeiring med masse harry tilbehør i morgen kveld. Yeiiii.

Gled dere til å se resultatet av dette, haha.

Classy, bloggvennlig lunsj ble neste stopp. 

Etter å ha brukt alt for mange timer på det senteret dro vi inn til Kristiansand sentrum for å kose oss med julemarked. Etter en rask runde i bitende kulde så vi plutselig at tiden ble knapp fordi vi skulle nemlig på….

CURLING!

Jeg var selvsikker med tanke på at det var Einar og Marius sin første gang og gledet meg masse! Marius var derimot litt mer nervøs..

… Det er ikke så lett å håndtere disse merkelige curling-skoene, hehe.  

Kalde og sultne forlot vi Kristiansand og dro hjem til Morten i Lindesnes hvor resten av kvelden ble brukt til taco, film, ansiktsmasker og sofakos <3

10 kommentarer
    1. Sikkert veldig off-topic, men jeg er alltid så nysgjerrig på historien bak smykkene til folk 😀 Den ringen du alltid bruker er veldig fin 🙂 Lurer på om du har kjøpt den selv eller om du har fått den i gave? I så fall fra hvem og hvilken anledning?

    2. Anbefaling til strømpebukser!!
      Hatt mine oroblu i sikkert et halvt år nå, og bruker de flere ganger i uken. Før du bruker de(spesielt første gangen), strekk skikkelig i de, kan også ta delen under foten også strekke de langt opp for å få fibrene lenger:D da holder strømpen din LEEENGE <3

    3. Altså Andrea, jeg synes du gløder av lykke i hvert eneste bilde av deg etter du møtte Morten på love island😍 Jeg er så glad på dine vegne😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg