MIN DAG I BILDER – GRAVIDITETSTEST OG SOLGT BIL

I går tok jeg med meg kameraet gjennom dagen og dokumenterte alt i bilder ☺️

Jeg starter alltid dagen med å lufte Trulte, så kommer jeg inn og da er det første jeg gjør å lage kaffe. Gårsdagen var intet unntak, men kaffen ble inntatt på badet mens jeg stelte meg.

Sminket meg litt ordentlig for første gang på lenge!

Ja, så kom dette på døren mni med Helthjem. Jeg kjøpte det på Tise, merket er FWSS.

Så var det klart for jobb. Først blogg og mail..

Så spilte jeg inne et samarbeid!

Så var det nok et samarbeid

En haul som dere finner på Youtube her.

Tok på meg deilige komfortable klær for å gjøre ærend ute

Gikk mot Bogstadveien hvor jeg skulle spille inn en greie og returnere noe

Lite skamløst selfie langs veien, haha

Så kom jeg hjem etter en times tid og hadde med meg litt diverse..

Morten og jeg ble enige om å kjøpe en liten kurv som vi kan ha luer, votter, refleks og alt sånt i så det ikke blir kaos i gangen. Jeg gikk for denne fra Søstrene Grene.

Vi var også tomme for gavepapir så det kjøpte jeg

Jeg gikk innom Normal fordi jeg trengte ny tannbørste og de hadde disse tre for 20 kroner!!! Elsker Normal.

Med jevne mellomrom får jeg panikk for å være gravid uten å vite at jeg er gravid, haha. Så jeg kjøper stadig graviditetstester for å være på den sikre siden. Jeg så faktisk nå at dette er de stripsene og de liker jeg ikke… Stoler ikke på de, vil ha de ordentlige.

Tørrsjampo. Prøver å ikke bruke det, men noen ganger må jeg bare så da er denne kjekk å ha.

Påfyll av deodorant.

Så handlet jeg inn til en liten kosekveld med noen venninner. Det er endelig lov med besøk, woho! Vi skal selvfølgelig holde avstand og alt slikt, men det er så hyggelig å kunne sosialiseres hjemme igjen.

Lekte litt med Trulte ❤️

Lagde meg en deilig cappucino

Så satt jeg meg ned for å redigere YouTube og gjøre litt annen jobb

Morten satt opp fester til bilder vi skal få opp på veggen

Koste på sofaen med bebbis 🐶

Før Trulte og jeg fikk ut på en tur

Så kjørte Morten og jeg en siste tur med bilen vår…

Den leverte vi nemlig til ny eier i går. Så trist 😭

Før vi tok toget hjem, bestilte takeaway pizza og så på Schitt’s Creek 🌟

17 kommentarer
    1. Du har sikkert fått det med deg by now, men den sosiale nedstengningen i Oslo fortsetter i 14 dager til dessverre. Skikkelig kjipt, får bare holde ut!

        1. Nei, videreføring av den sosiale nedstengningen betyr at det for Oslo fortsatt er et råd om ikke ha besøk, sånn som det var for hele landet de to første ukene i januar. Men jeg synes ikke de var så tydelige på akkurat dette da de holdt pressekonferanse på onsdag. Siden du linker til er jo ikke så klar den heller, der står det jo bare om hva som er forbudt, og det er grensen på max 10 totalt i hjemmet. Forskjell på forbud som kan bøtlegges og råd/anbefalinger. Kjedelig er det og nå blir det vel bare enda strengere uansett 🙁

          1. Det står råd og regler, så om det ikke står at det er anbefalt å ikke ha besøk så er det heller ikke å gå mot verken anbefalinger eller regler 🙂 Har sjekket opp dette nøye etter at Oslo la frem de nye retningslinjene og videreførte sosial nedstegning. Jeg leste gjennom hva som fortsatt gjaldt i Oslo og det hadde ikke noe med besøk å gjøre. Det står ganske klart her hva som er de nye rådene og retningslinjene https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/lEv3do/den-sosiale-nedstengningen-i-oslo-forlenges-i-to-uker, samt at det stod i linket jeg la ved for noen dager siden..

        2. “Private samlinger
          Oslo kommune anbefaler at ingen har sosiale samlinger i denne perioden. Hvordan defineres en privat samling?
          Med dette menes sosial omgang med familie, venner, klassekamerater, lagkamerater, kolleger etc. Dette kan for eksempel være julebord, barnebursdager og sosiale treff.”

          Men riktig som du sier, bare en anbefaling og ikke et forbud heldigvis <3

          1. Dette stod ikke på tidspunktet dette innlegget ble skrevet 🙂 Da var det anbefaling om å ikke møtes mer enn 10 i private samlinger, noe som betyr at under 10 med en meter avstand da ikke var å gå mot noen anbefaling eller råd. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/lEv3do/den-sosiale-nedstengningen-i-oslo-forlenges-i-to-uker Dette gjaldt da innlegget ble skrevet og der står det: Antall mennesker i private sammenkomster skal ikke overstige 10 personer. Alle må kunne holde minst en meters avstand.

        3. Unnskyld, Andrea! Jeg tror jeg har misforstått. Skikkelig vanskelig å skille disse reglene, men da Raymond sa at Oslo kommune viderefører den sosiale nedstengningen så trodde jeg han sikta til “Erna sin nasjonale, sosiale nedstengning”, den som kom i begynnelsen av januar. Men nå leser jeg at det like mye kunne forstås som viderføringen av Oslo sin nedstengning fra november, som faktisk betyr opptil 10 mennesker i private hjem. Selvom det selvfølgelig oppfordres til minst mulig besøk all over. Likevel, nå fikk jeg en opptur, for det betyr at det lov med noe besøk, woho! 🙂 Den oppdagelsen kom litt sent da, haha, for nå blir det vel strenge regler fra i morgen igjen.. Åååh, dumme korona. Vi er vel lei alle sammen, får bare holde ut! Ønsker deg en kjempefin helg 🙂 Hilsen fra Helene

          1. Hei! Nei, er ikke lett dette 😅 Men jeg trodde først det samme som deg, at det mente videreføring av anbefalingen om å ikke ha besøk osv. men forhørte meg grundig og fikk blant annet link til den siden hvor det ikke stod noe om det. Så det var på det rene 😅 men nå er ting tilbake til før, ja.

    2. Stripsen er like trygg som stripsen som er pakket inn i plast😅 har akkurat samme funksjon og “mekanismer”, så den kan du bruke med trygghet. Hilsen sykepleier

    3. Kan jeg spørre om noe rart :o) hvor mange cm er pannebåndet? jeg strikker og har lyst til å prøve å lage noe lignende og det blir best om jeg ikke strikker på måfå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg