MIN DAG I BILDER / OPPUSSING, SHOPPING OG TUR

Reklame | annonselenke NA-KD

God morgen! I dag er forhåpentligvis den aller siste dagen med oppussing. De siste dagene har det gått litt tregt, vi fikk med oss feil lister og surret litt, men nå skal alt være på plass og det er noen småting igjen før vi kan si oss helt ferdig! Jeg gleder meg så mye fordi nå er jeg ordentlig lei av å bo i kaos, haha.

I går fløy tiden uten at jeg egentlig vet helt hva jeg gjorde. Jeg tok faktisk bilder gjennom hele dagen til dette innlegget, men det ble litt lite action. Noen dager er sånn også så hvorfor ikke vise den delen? Her kommer en oppsummering av gårsdagen i bilder.

Jeg stod opp, tok på meg en deilig kjole til forandring. Nå er vi ferdig med alt søl så jeg kan endelig bruke vanlige klær og føle meg litt fresh igjen. Digg! Så drakk jeg kaffe fra favorittkoppen, alle Friends fans kjenner vel igjen den? 😉 Og spiste bananpannekaker som Morten stekte til frokost.

Kaos! Kjolen finner dere forresten her og nå koster den bare 179 kroner!

Hahahaha, her tenker jeg “Morten fort deg så vi får tatt dette bildet før det kommer folk”. Det var faktisk ganske kleint å stille seg opp intill veggen på kjøpesenteret… Hva tenkt jeg på?

Morten og jeg dro til Sørlandssenteret for å handle inn litt småtteri vi manglet, blant annet sånne dingser til å henge opp bilder uten å lage hull i veggen. Utrolig kjekt, det finnes på Clas Ohlson og er i avdelingen med rammer osv.

Jeg har brukt det i leiligheter jeg har leid hvor vi ikke har fått lov til å gjøre noe med veggene. Det er helt genialt så jeg tenker å bruke det her hjemme også for å holde veggene fine i tilfelle vi plutselig vil flytte på bilder, så er veggen like fin bak!

Er ikke denne drillen skjønn? Det er en minidrill, perfekt for meg. Den funker faktisk ganske bra også til tross for størrelsen. Jeg brukte den til å skru opp to kroker inne i klesskapet mitt så jeg kan henge fra meg morgenkåper på de i stede for å bruke opp plassen hvor kjolene henger. Det ble ganske bra!

Morten og pappa dro for å kjøpe listene vi faktisk trengte og mens de var borte lagde jeg pizza til lunsj. En vanlig til dem og en vegetar og glutenfri til meg. Det er Peppes-bunn, de er så sykt gode!

Vi satt og koste oss med det mens Morten så litt på Tour De France før vi fortsatte jobben og kjørte pappa hjem da vi var ferdig.

Hehe, deretter ble det en powernap på sofaen som Morten dokumenterte ganske så godt på story. Jeg kan ikke en gang huske at jeg sovnet og det var en sånn skikkelig koma-powernap hvor man er helt borte. Morten gikk på badet og innen han kom tilbake hadde jeg slokna helt. Uff, oppussing tar på.

Påfyll av energi! Da jeg endelig våknet (eller Morten vekte meg da) fant vi ut at vi skulle ta oss en liten tur. Det var ordentlig deilig med litt luft. Jeg dro rett hjem og jobbet etterpå, så deilig med litt påfyll! Forresten, hvor skjønn er ikke Morten på det bildet over her? Jeg dør.

Klissklass ❤️

Så ble det iskrem med jordbær, Pepsi Max Lime, Bris og serie sammen med bilderedigering og blogging frem til leggetid. Jeg jobbet også med filmen av oppussingen. Den blir ordentlig kul, så gled dere!

Nå skal vi sette i gang igjen her og jeg håper vi bli ferdige kjempefort så jeg kan få på plass møbler og ting igjen. Det skal bli så ufattelig deilig og jeg gleder meg så mye til å vise dere alt! Nyt dagen så blogges vi i kveld. Kanskje videoen kommer da, vi får se hvordan dagen utvikler seg hihi.

 

18 kommentarer
    1. Jeg skal flytte til Kristiansand sammen med kjæresten nå snart fordi han skal også studere! Jeg bare lurte på om du hadde noen fine tips når man bor der? Hvordan trives du og har du noen fine hverdags tips?😊 Gleder meg til å se leiligheten helt ferdig!😃 du er den eneste bloggen jeg leser, blir alltid inspirert 😋

      1. Så gøy! Jeg trives kjempegodt det er så fint her 😀 Utrolig koselig by med masse god mat og fine tursteder. Ville lest guiden til Maren Edrvik, masse gode tips <3 Mine faboritter er Panda Panda, Le Monde Tapas, Mother India til mat. Ravnedalen og Byrmarka til tur!

    2. Sånne innlegg er blandt de beste synes jeg! Så gøy å se mest av hverdagslivet synes jeg! 🤩 Angående drillen: det er ikke alltid størrelsen det kommer ann på! Haha! Måtte bare! 😉🤣 Blir sååå gøy å se forandringen! Wiiii!
      Klem! 🤩

    3. Hei! Ville bare si at jeg syns du gjør en super jobb med bloggen din! Det virker som du legger mye arbeid i innleggene dine og det er veldig mye variert og interessant å lese om dagen. Og til tross for at det er sommer og du er på ferieturer, så leverer du! Jeg har ikke lest bloggen din lenge, men den har blitt en favoritt nå 😃

    4. Gleder meg til å se resultatet! Dere er kjempeflinke 🙂 Liker å følge dere og bloggen din:) Du er flink til å skrive og man kan kjenne seg igjen i tingene, synes det er så virkelighetsnært 🙂

    5. Et helt tullete spørsmål, men hvor er serviettene med ananas og skriften summer kjøpt?😂 skal ha sommerfest og de hadde passet perfekt👍🏼

      1. Tusen takk <3 ja så de bare hadde 36 igjen.. den er fra i fjor så ikke så rart, men men 🤷🏼‍♀️ Kan bli kul med et belte også! Er jo en løs kjole så gjør ikke noe om den er litt stor 🙂

    6. Hei! Takk for et smart tips om bildeoppheng! kan du skrive mer om det og hvordan du liker den? Holder det bilde på plass eller ramler det ned?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg