MIN BURSDAGS-FREDAG I BILDER

Reklame | spons Comfort Karl Johan / annonselenker Nelly, Monki, Nunoo

God morgen! Vet dere hva? Jeg har helt glemt å dele bildene fra bursdags-fredagen jeg hadde i Oslo! Jeg bestemte meg på forhånd for å lage et “min dag i bilder”-innlegg og knipset meg gjennom fredagen. Vi reiste fra Kristiansand til Oslo, det var middag og vi var på NRJ awards!

Vi satt oss i bilen og kjørte mot Oslo litt over klokken ni på morgenen. Det var en dag med fullt skjema og vi klarte selvfølgelig å forsove oss, men klarte heldigvis å komme oss avgårde ganske så tidlig.

SOLBRILLER EBAY / JAKKE BERSHKA / BUKSE MONKI HER / SKO HER / VESKE NUNOO

Nydelige Oslo! Vi parkerte bilen på St. Hanshaugen og gikk ned til Karl Johan og hotellet vårt for å sjekke inn. Det var så nydelig vær, jeg elsker Oslo på dager som det.

Jeg løp omtrent inn og satt fra meg bagasjen før jeg gikk rett til tbanen.

Jeg dro til Røa hvor jeg hadde time hos flinkeste Charlotte på Helsefabrikken. Jeg har vært så stresset i det siste at alt har begynt å stramme seg til. Når jeg først er i Oslo er det veldig greit å ta en tur innom henne for å få behandling.

Behandling og deilig varm te senere,  jeg var klar for å dra tilbake til byen. Funfact, jeg har egentlig aldri vært noe glad i te. Det har alltid vært kaffe, men den siste tiden har jeg begynt å bestille te i stede for kaffe. Okei, kanskje ikke så funny haha.

Jeg gikk innom en av favorittbutikkene mine Lush! De har så mange bathbombs og jeg elsker å bade. Jeg tok med meg to stykker og planen var å rekke et bad på hotellrommet, men jeg får spare de til en annen gang.

Klarte selvfølgelig ikke å motstå den fantastiske H&M Home butikken på Karl Johan! De har fått julevarer og det var så gøy å se, men jeg kjøpte faktisk ikke noe som helst.

Tilbake til favoritthotellet! Jeg bor alltid her når jeg ikke bor hos venner i Oslo, egentlig hver gang Morten er med. Beliggenheten er fantastisk, helt i starten av Karl Johan i nærheten av Jernbanetorget med kollektivt som kan ta deg hvor som helst i Oslo.

Jeg elsker dette hotellet! Folka som jobber der er kjempeflinke og hyggelige, rommet vi pleier å bo på er fantastisk, det har badekar og frokosten er den beste hotellfrokosten jeg vet om! Anbefales på det sterkeste, virkelig.

På tide å gå i dusjen og gjøre seg klar for kvelden.

… men først skulle vi ta bursdagsbildene til lørdag 😉 Veldig fornøyd!

Finne outfit…

Det ble dette! Toppen er dessverre utsolgt, men buksen finner dere HER, skoene finner dere HER og vesken er fra Nunoo. Perfekt størrelse til en kveld på byen.

Jakken finner dere HER.

Så ventet burdagsmiddag for meg på Champagneria! Et av de få stedene som lot oss bestille hva vi ville fra menyen uten å måtte ha en begrenset selskapsmeny, så takk for det 🙂

Fiiiine gjengen!

Masse deilig mat. Jeg elsker tapas og stemningen på Champagneria er så bra.

Hjerte

Nam, nam!

Vi dro fra middagen til NRJ Awards på Taket i Oslo!

Det var overraskende gøy og veldig koselig. Jeg møtte masse hyggelig folk og Morten som den Eurovision-fanen han er fikk møte Åge Steen Nilsen, hihi. Også Mario da, de var faktisk veldig søte sammen 😂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

5 kommentarer
    1. Hei! Hvilken størrelse har du i jakken, vil du si at den er stor eller liten i størrelsen? Og holder den deg varm? 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg