MIN BRYLLUPS-INSPIRASJON

Hei, fineste dere ❤️ Jeg er så langt inne i bryllupsverden at det snart ikke er bra for meg, haha. Jeg har faktisk alltid tenkt at man ikke trenger å stresse med å gifte seg selv om man blir forlovet, men da det først skjedde gikk jeg rett i bryllups-modus! Det er kanskje et godt tegn, eller? Nå er det heller ikke noe stressende og vi har ikke dårlig tid, men det er bare veldig moro å finne inspo og å se på litt alternativer.

Jeg har vel brukt 90% av min våkne tid på Pintrest, hehe. Det er så sykt mye fin og morsom inspirasjon til bryllup der! Jeg vil jo ha alt jeg kommer over med en gang jeg ser det. Dessverre er ikke det mulig, og samtidig vil jeg jo gjøre det til oss, men det skader ikke å kikke litt ☺️ Nå tenkte jeg faktisk å dele noe av det jeg har funnet med dere så dere skjønner viben jeg ser for meg.

Location. Alt dette er fantastisk flott! Masse lys og blomster, litt rustikk vibe kanskje?

Her er litt søte detaljer jeg har funnet. Elsker fargene på blomstene nederst til venstre, detaljene på stolene til høyre der og ja. Jeg vil ha litt sånne detaljerte, fine og morsomme greier uten at jeg helt vet akkurat hva.

Yes… Litt kake, drikke, hår og kjole-inspo! Nå skal det sies at jeg har lagret sånn 20 brudekjoler og alle ser helt forskjellige ut haha. Det er faktisk det siste jeg skal begynne å lete etter fordi det kan nok endre seg ganske mye de neste årene.

0 kommentarer

Siste innlegg