MÅNEDENS FAVORITT

For en stund tilbake spurte jeg følgerne mine på Instagram hvilke innlegg de ønsket seg på bloggen. Der fikk jeg tips om et nytt fast innlegg som jeg falt for med en gang, nemlig månedens favoritt. Det kan være en favoritt innenfor en hvilken som helst kategori som for eksempel interiør, mat, trening, klær osv.

I det aller første månedens favoritt-innlegget er det et klesplagg som går av med seieren. Jeg har omtrent bodd i denne genseren siden jeg gikk den i posten i starten av måneden og jeg er helt forelska. Den er både kul og skikkelig digg. Genseren funker til jeans, skinnbukse, stramme bukser og vide bukser.

Genseren er utsolgt i hvit, men dere finner den i kamelfarget HER.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg