MANDAG OG UKENS PLANER

Reklame | sponset behandling DUO

God morgen, verdens beste lesere! Er dere klare for en ny uke?

Jeg kom tilbake til Kristiansand i går ettermiddag og det var overraskende deilig. Jeg er virkelig ikke en person som klarer å gå fra en halvferdig jobb. Da jeg dro til Oslo var jeg ikke akkurat hoppende glad fordi jeg visste at det var mye mer som måtte gjøres i leiligheten her. Heldigvis klarte jeg å koble greit av i Oslo, men jeg merket at tankene stadig vandret til Kristiansand så det var en lettelse å komme tilbake.

Denne uken er virkelig stappfull av alt mulig! Jeg skal endelig få freshet opp både bryn og hår etter å ha gått veldig lenge uten å gjøre noe som helst. De siste ukene har jeg gått rundt i chilleklær, uten sminke og latt alt av hår gro uten å bry meg i det hele tatt. Jeg har tross alt hatt andre ting å bry meg om, haha, men jeg merker at det skal bli deilig å føle seg litt finere og freshere igjen. Jeg tenkte faktisk å ta dere med gjennom ukens planer! Det begynner å bli en stund siden sist, men nå skjer det jo faktisk en god del som jeg kan dele med dere.

Mandag. Frisørtime klokken 9. Jeg har fått meg frisør her i Kristiansand og er veldig fornøyd med valget. Jeg har begynt hos Kristine på DUO frisører som ble kåret til byens beste salong her om dagen og har den første timen i dag. Jeg gleder meg veldig og tror dette blir kjempefint! Nå er det ikke store forandringen som skal skje. Jeg skal vel stusse tuppene og muligens stripe etterveksten litt. Jeg skal også hente produkter hos en kunde før planen for resten av dagen er å kjøre til Lindesnes hvor vi skal vaske ut av leiligheten til Morten og gjøre oss helt ferdig der.

Tirsdag. Dagen starter med jobb frem til klokken elleve. Da skal jeg møte Ida, en venninne som bor her. Vi har kjent hverandre helt siden barneskolen så det er godt å ha i hvert fall en person utenom Morten som jeg kjenner “på ordentlig” om man kan si det sånn, haha. Vi skal se litt på interiør sammen og spise lunsj før jeg har en brynstime klokken tre! Kvelden går nok også til jobb, og det kan faktisk hende jeg sjekker ut treningssenteret i nærheten av der jeg bor. Vi får se.

Onsdag. Jeg har et møte i Mandal på formiddagen så etter frokost setter jeg kursen den veien. Resten av dagen er foreløpig ganske planløs, noe som betyr at jeg har masse tid til å ordne hjemme. Vi har enda noen esker som må pakkes ut av og både gangen, kontoret og deler av stuen må enda styles ferdig om man kan si det sånn haha. Så skal jeg prøve å komme meg på trening i løpet av kvelden.

Torsdag. Dagen starter med jobb. Jeg må gjøre klart et samarbeid og forberede en del til Thailand-turen så jeg ikke må sitte og jobbe hele turen. Jeg vil gjerne kunne ta meg litt fri også. Dette blir vel egentlig en skikkelig hjemme-dag hvor det blir skriving frem til kreativiteten stopper og forhåpentligvis en tur på trening. Kanskje jeg til og med skal gå en tur og bli litt kjent i nærområdet?

Fredag. Den store pakkedagen! Jeg skal pakke helt ferdig til Thailand, noe jeg faktisk er godt i gang med allerede haha. Jag har lagt frem en del klær som ligger på gjesterommet, men det mangler enda litt. Ellers blir det jobb fra morgenen av, antakeligvis i en god miks med pakking før jeg håper på en treningsøkt etterfulgt av fredagstaco.

Lørdag. Jeg reiser til Thailand! Wohooo, dette blir så digg. Jeg gleder meg utrolig mye til sol, varme og avslappende dager i Thailand med Morten og familien hans. Vil dere at vi skal lage en blog fra turen?

Søndag. Sole meg, heheh.

 

19 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne ha både vlogger og blogger fra turen. Thailand er så eksotisk og fint. Blir spennende å følge bloggen din nå når du har flyttet til Kristiansand. Jeg syns det er så fint i Kristiansand og mye å se og finne på. Spesielt om sommeren. Leiligheten ser fin ut og utsikten fra balkongen helt fantastisk. Håper du kommer til og trives både i leiligheten og plassen. Men har ikke Morten noen kamerater som har kjærester som du kan bli kjent med? Men kanskje de ikke bor i Kristiansand. Det er jo litt reisevei mellom sørlandsbyene

    2. Syns du ikke det er for drøyt å ikke ha kontakt med moren din? Altså vi vet jo ikke hva du har opplevd med henne, men alle kan vel bli tilgitt?
      Mødre er jo oss mennesker❤️
      -PS: ikke spurt som noe negativt

      1. Skjønner at dette ikke var vondt ment, men jeg synes det er litt for drøyt å stille et slikt spørsmål når det er åpenbart at jeg ikke ønsker å si noe mer om det enn hva jeg allerede har sagt 🙂 Det å kutte kontakt med et så nært familiemedlem som en mor er en utrolig stor påkjenning og et veldig vanskelig valg, men det sier vel nok at jeg har det ekstremt mye bedre nå uten henne i livet mitt enn hva jeg hadde det da hun var en del av det. Jeg kan dessverre ikke gi noe annet svar enn dette og jeg kommer heller aldri til å si hva som har skjedd fordi det er flere mennesker involvert. Jeg tok med spørsmålet i ukens spørsmål fordi jeg har fått det veldig mye i det siste og fordi nye lesere ikke har fått med seg akkurat det, men jeg kommer ikke til å kommentere mer om det fremover 🙂 Håper på forståelse for det.

    3. Kom borti publiserknappen for fort haha. Huff. Jeg skulle si at jeg kutta ut faren min, og ble så lei av at mange kalte meg egoistisk og at jeg må tilgi. “han er tross alt familie”

      Jeg hadde mine grunner… :/ sender deg varme tanker. Fra en som kjenner seg igjen

      1. Først og fremst, så leit å høre <3 Ikke sant! Og man må faktisk ikke ha folk i livet sitt bare fordi de er familie. Hvis de ikke gjør at man har det vondt så er det kanskje bedre å kutte ut… <3

    4. Hei!
      Kjenner du noen som bor her nede? Leste lengre opp at du tror ikke kjæresten din har venner i denne byen. Så tenker, skal begge finne nye venner? Er ikke det tøft? Føler det er så vanskelig når man kommer 20 årene. Masse lykke til med flytting

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg