MAGISK STEMING OG HYTTEKOS

Reklame | Trehyttene / annonselenke nelly

JAKKE HER

God morgen fra Trehyttene! Jeg har prøvd å poste dette innlegget i en time allerede, men nettet mitt ville ikke helt samarbeide… Så frustrerende, men det viktigste er at det ordnet seg til slutt 🙂

 Det er lite som er mer magisk enn å våkne opp her. Det er helt stille, det første man ser er solstrålene som treffer vannet rett på utsiden av hytta… Det er faktisk helt utrolig vakkert.

Jeg våkner med ordentlig ro i sjela her altså. Det er virkelig spesielt. 

Vi skal være her frem til i morgen og det er jeg skikkelig glad for! Sist Morten og jeg var her hadde vi kun en natt og begge var enige om at vi måtte tilbake, og da måtte vi bli lenger.

Denne gangen tok vi med pappa på tur! Han synes det så veldig flott ut her og derfor tenkte vi at det kunne være en fin del av bursdagsgaven hans!

Vi pakket med oss turtøy, handlet inn deilig mat og snacks, tok med oss Trulte og kjørte avgårde til Gjerstad. Kjøreturen var over på et blunk og da vi kom frem var det like magisk som jeg husket det. Den store hytta som strekker seg helt opp mot tretoppene. Stillheten. Utsikten. Roen. 

Jeg hadde en så fantastisk fin kveld i går! Vi spilte quizkamp og jeg vant mot både pappa og Morten, veldig fornøyd med det. Vi lagde superdeilig taco og alle spiste til vi ble alt for mette, men klarte allikevel å trykke i oss noen stykker med bursdagskake etterpå. En liten gåtur før mørket kom, etterfulgt av flere timer med Friends Monopol som jeg vant for første gang i mitt liv! Jeg tror aldri jeg har vunnet i Monopol. Jeg er helt elendig, bruker alltid opp alle pengene mine, handler helt uten en plan og får aldr kjøpt verken hus eller hotell (i Friends monopol er det kaffekopper og sofaer, haha). Denne gangen endte jeg opp med de beste gatene og klarte til slutt å ruinere både Morten og pappa 😉 En veldig god spillkveld!

Dagen i dag blir nok minst like fin. Vi skal lage en deilig frokost, nyte morgenen og gå en lang tur i området her før grønnsaksuppe og mer spill venter. 

Jeg håper dere nyter dagen så blogges vi 🙂

4 kommentarer
    1. Nydelige hunden <3
      Jeg har en tispe shetlandsheep med samme fargene – hun heter Leia 🙂 Fantastiske turvenner og familiehunder 😀

    2. Så nydelig! Det ser så idyllisk ut! Flott gest å ta med pappa da! Mega kos! Dere er gode! <3 Sikkert særlig for Trulte også! KOS dere MASSE videre!!! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg