LUNSJDATE, KJEFTING OG ALIAS

Reklame | annonselenker Nelly

Hei og god morgen, verdens beste lesere! Vet dere hva? Jeg synes det er så utrolig deilig å kunne skrive litt hverdags-innlegg igjen. Nå har jeg faktisk begynt å gjøre litt og da blir det plutselig noe å skrive om. Det er vel kanskje derfor skrivesperren faktisk løsnet opp til slutt.

I går hadde jeg en kjempefin dag fra morgen til kveld! Jeg våknet opp, tok en lang dusj hvor jeg skrubbet kroppen og kuret håret før jeg satt igang med å støvsuge hele leiligheten. Det blir så fort støvete at jeg får helt fnatt, men nå er det så godt som støvfritt. Så etter å ha fått i meg frokost, tatt en tur i klesskapet og jobbet litt dro jeg avgårde for å møte min eneste venn her i byen, haha. Neida, det er ikke så trist som det høres ut som.

Min eneste venn heter forresten Ida og hun kommer dere nok til å høre om fremover. Jeg har fortalt om henne før, men her er en kjapp introduksjon: Vi gikk på samme barne- og ungdomsskole, samt videregående. Vi hang sammen nesten hele ungdomsskolen (hvis ikke jeg tar helt feil) og omtrent hele videregående. Så flyttet hun til Oslo, jeg ble igjen et år i Larvik før jeg flyttet til Oslo og hun til Kristiansand hvor hun har bodd siden. Nå er jeg også her og dere er up to speed, yei!

Vi gikk og kikket litt, men fant fort ut at vi trengte litt mat i magen før vi eventuelt skulle inn i et prøverom. Planen var å teste ut Spiregården etter å ha fått så mange tips om stedet, men de hadde visst dugnad (tror jeg) så da vandret vi videre og endte opp på Drømmeplassen. Jeg har faktisk vært der tre ganger nå så det kan vel snart regnes som et stamsted? Utrolig koselig plass med masse digg, så det er ikke gærent å henge litt der av og til.

Jeg bestilte vegansalat, mangosmoothie, kaffe, bonaqua og denne deiligheten av et wienerbrødlignende bakverk. Jeg var SÅ mett etterpå, men det var virkelig verdt det. Ååh, de bakverkene på Drømmeplassen altså. Jeg er så svak, haha.

Med litt mat i magen bar det ut på shopping og jeg endte opp med et nydelig sett med skjørt og bluse fra Zara som jeg gleder meg til å vise dere. Jeg skal prøve å spare det til London-turen så det kan bli en liten stund til, men gled dere. Det er så nydelig! Jeg kjøpte også et par gullfargede øredobber med en liten perle på. Vanskelig å forklare, men de ligger på story både på Instagram og Snapchat 🙂

Etter noen timer i byen vandret jeg hjem for å få i meg litt mat før jeg dro på trening. Dette er faktisk litt komisk. Jeg dro rett fra trening til Meny hvor jeg handlet smågodt og tre store flasker med brus, haha. Wopsi! Morten og jeg hadde nemlig invitert et vennepar (føler meg så voksen når jeg skriver sånt) på spillkveld til oss og da må man ha litt å by på, ikke sant!

Det var en så koselig kveld. Vi startet med å spille Politisk ukorrekt i bilderversjon. Jeg har aldri spilt det før, men det var veldig morsomt selv om jeg endte opp med å tape… Heldigvis for min del fortsatte vi kvelden med Alias som kanskje er mitt favorittspill i hele verden. Jeg elsker Alias og har en tendens til å bli litt for ivrig. En venninne og jeg er bannlyst fra alle Alias-kvelder med vennegjengen på grunn av litt for mye engasjement som vi så pent velger å kalle det, hehe. Det visste ikke denne gjengen om så her fikk jeg lov til å være med!

Stakkars Morten som aldri hadde spilt Alias før fikk kjenne på det engasjementet da vi ble lagkamerater og jeg småkjeftet for å få han til å speede opp, haha. Wopsi. Fungerer ikke med sånn sørlandsk bedagelighet i Alias. Han lærte kjapt og ble dritgod, så nå kan vi være Alias-partnere i fremtiden også 🙂 Ja, så vant vi selvfølgelig. En veldig fin dag og ikke minst en veldig vellykket spillkveld.

Nå skal jeg bare ta det ganske rolig og se hva som frister før jeg pakker kofferten og setter kursen mot Kjevik i kveld. Håper dere får en strålende dag, og husk at i morgen er det fredag. Woho!

BLAZER HER / BUKSE HER / JAKKE CHEAP MONDAY HER / SKO HER

 

 FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Husk London mer enn Oxford Street .Få en bussrute på Victoria Station,legg den på sengen lukk øynene en av dere setter fingeren på bussruten.Ta nr på bussen får se London er mer enn Oxford Street.

    2. Hei, håper du kjenner meg igjen selv om det ikke er ukes handelen.
      Jeg har vært en trofast blogg leser av veldig mange siden det ble kjent, og vært trofast leser. Jeg har lite eller ikke noe sosialt liv pg av sykdom og annet. Så bloggere er en noe som gir meg et utsyn til verden og livet. Gir meg mye av innlevelse, livet og blir engasjert i de jeg følger. Mange av de jeg har fulgt i mange år blir en vane å lese selv om jeg ofte irriteres av meningsløst innhold. Jeg har fulgt mange av mange av topp bloggere underveis og registret at de forandret seg veldig etter de ble kjente. Jeg har fulgt deg en god stund nå, husker ikke hvordan jeg kom over den. Tror det bare var tilfeldig, for jeg pleier ikke klikke meg inn på nye bloggere, det er ikke ofte. Men du har vokst, og blitt en blogger jeg ser jobber for å levere til alle partner. Jeg kommenterer sjeldent, i såfall med en setning. Har mange tanker om hva som fenger og hva vi lesere liker. Har du lyst, så mail meg gjerne for å få noen ærlige synspunkter. Jeg synes i hvertfall du leverer , og en av de få bloggere som kan si at blogge er en jobb!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg