LUNSJ-DATE OG NORGES DYRESTE POTET

Se så fin kjæresten min er da!

I går hadde vi en skikkelig hyggelig dag 💕 Det startet med at vi fikk besøk av mine kjære tante, fetteren min og samboeren hans. Det var kjempehyggelig, for nå var det lenge siden vi hadde sett hverandre. Dere vet, corona osv..

Da de dro avgårde tok vi oss en tur ut vi også. Litt sånn uten en plan, men på leting etter lunsj. Det var sol og sommer i hovedstaden så vi fant ut at vi skulle starte et sted og bare jobbe oss videre om det var for lang kø, men etter maks ti minutters venting fikk vi et bord på den superkoselige uteserveringen til Park 29. Takk for tips, folkens!

Gjett hva jeg betalte for fire asparges og en potet delt i to? 189 KRONER!!! Det er jo et RAN. For all del, det smakte godt, men neste gang blir det nok enten noe annet eller bare vin haha.

Til tross for Norges dyreste potet var det helt fantastisk! Sola skinte, vi koste oss maks og det er så deilig å kjenne at Oslo lever litt igjen. Det er folk ute, man gjør ting og herregud for en energi det gir meg 🌼

0 kommentarer

Siste innlegg