LØRDAG I OSLO & NYTT LUNSJSTED

Reklame | Annonselenke Nelly

God lørdag, fininger! Nå har jeg nesten akkurat kommet hjem og prøvd å få skrevet dette innlegget i det som føles som en evighet. Litt problemer med wordpress i dag, men ordner seg nok snart. Det viktigste er at det faktisk ble et innlegg til slutt.

JAKKE HER (50% RABATT) / T-SKJORTE PULL&BEAR / BUKSE BERSHKA / SKO NIKE / BELTE ZARA

Jeg har hatt en kjempefin lørdag! Virkelig en av de bedre dagene på lenge, selv om jeg føler jeg sier dette hver dag nå haha. Livet er ganske bra og jeg koser meg så mye. I dag møttes jeg to gode venner av meg, Martine og Thomas for å spise lunsj. Vi skulle egentlig på dagkino (haha vi er 70), men det ble droppet for byvandring i stede. Men tilbake til lunsjen!

Vi testet ut et nytt sted som ingen av oss hadde vært på før, nemlig Gunnars Generasjonsbar. Jeg har gått forbi der mange ganger og blitt litt nysgjerrig, men glemt det i det jeg hadde gått fem meter forbi lokalet. Endelig satt jeg meg ned der og det angrer jeg absolutt ikke på. De hadde en meny med masse digg på, men jeg gikk for en av mine favoritter – avokado sandwich. Denne var ganske fancy (og superdigg) med granateple og posjert egg på! I tillegg ble det en kaffe og appelsinjuice. Nam, nam.

Dette stedet burde dere virkelig teste ut om dere er i Oslo, men støynivået er gaaanske høyt inne i lokalet. Heldigvis har de en nydelig uteplass i bakgården som passer bedre for dere som er som meg og gjerne vil kunne snakke uten å måtte rope under lunsjen, hehe.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg