LIVET SOM ALENEMOR

Hei, fineste dere! Velkommen til min valpe-dagbok haha. Livet som alenemor for lille Trulte fortsetter og det er en berg og dalbane 😉 Det er superkoselig å ha henne her. Jeg hater å være hjemme alene og hvis ikke jeg hadde hatt Trulte hadde jeg definitivt reist til Oslo og vært der mens Morten er i London. Heldigvis “slipper” jeg det fordi jeg har den lille bebbisen min som passer på. Okei, hun har ingenting å stille opp med mot en innbruddstyv, men det er noe med det å ikke være alene som hjelper veldig!

Vi koser oss masse, men det å ha en liten valp alene er ikke bare, bare. Jeg er utrolig glad for at vi vanligvis er to om det. Alle de turene ut i løpet av en dag… I regn og vind, ut og inn. Det er på sånne dager det er godt å kunne bytte på de småturene hvor vi prøver å få henne til å gå på do ute i stede for inne. I dag er det riktignok helt nydelig vær og da er det bare kos! Vi har til og med gått oss en litt lengre tur og hun koste seg så. Løp rundt, lekte i løvet og den lille halen logret hele veien. Det er så koselig å se! Jeg elsker å se at hun har det fint. Det gjør meg ordentlig lykkelig.

Ellers ser jeg ganske så shabby ut. Jeg går rundt i joggebukse og hettegenser, håret som burde vært vasket for noen dager siden har jeg satt opp i en tutt. Jeg har sett hele sesongen av Hjem til jul, den nye serien på Netflix. Begynt på Grey’s Anatomy igjen av alle ting. Jeg har ikke sett det på flere år, men startet på den nyeste sesongen og det er så mange nye folk. Altså hæ? Jeg har forresten også sett alt som ligger ute av Mellom oss på TV2 Sumo og en annen juleserie på Netflix som jeg ikke husker navnet på. Jeg har generelt sett ekstremt mye på serier…

Ja, så har jeg spist vegetarboller som smakte kjempevondt. så vondt at jeg spyttet ut den første, så jeg spiste de vel egentlig ikke. I stede spiste jeg tilbehøret som bestod av potetmos, fløtesaus og grønnsaker. En sunn og næringsrik middag der, ja.

Heldigvis fikk jeg besøk av både pappa og en venninne i går. Det var så godt med litt menneskelig kontakt, haha. Jeg trengte virkelig å ta på noe annet enn joggebukse i noen timer og minnes på at det finnes et liv utenfor denne leiligheten.

Jeg er jo litt begrenset med tanke på at hun ikke kan være hjemme alene enda. Vi har begynt å øve på det, men det å reise avgårde å la henne hjemme er ikke aktuelt helt enda. Så jeg går jo rundt her og styrer da.

Det verste er at jeg får gjort ekstremt lite. Jeg bruker all tiden min på henne, til og med når hun sover! Da sitter jeg bare og ser på henne og vil helst ikke forlate sofaen når hun sover på gulvet ved siden av meg fordi hun er så fin. Nydelige, lille, rampete valpen min.

Nå skal jeg faktisk komme meg i dusjen. Jeg får nemlig mer besøk i dag, yei! Så det var alt fra Andrea sin valpedagbok for i dag. Nå har vi bare morgendagen igjen før Morten kommer tilbake og det er min tur til å reise bort. Helt ærlig, det skal bli litt deilig hihi.

4 kommentarer
    1. Kan du plis gjøre om bloggen din til hundenblogg? 😂 Såå koselig å lese om den nye tilværelsen deres😀

    2. Ser ut som dere koser dere da! 😀 Men det blir sikkert greit å få hjem pappan til bebbis også kan jeg tenke meg! 😉 Må bare si med samme at dere har så fiiin utsikt fra leiligheten! Eeeelsk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg