LIVET PÅ BALI

Reklame | Lapoint / annonselenker Nelly

BIKINITOPP HER / PLAYSUIT HER / SOLBRILLER HER

God morgen, fineste dere! Nå er klokken snart to her på Bali og jeg har nettopp spist en deilig lunsj her på campen. Jeg må bare fortelle dere hvor fantastisk fint det er her! Altså jeg klarer ikke. Er dette ekte? Bali er virkelig et paradis og uten tvil et av de vakreste stedene jeg har vært i mitt liv.

Jeg merker enda jet laget, men det begynner å komme seg. Jeg føler at vi hadde den første ordentlige dagen i dag. I går var både Emilie og jeg helt ødelagt. Vi våknet klokken fire lokal tid og klarte ikke sovne igjen. Det passet jo fint at vi hadde frokost klokken seks og første surfetime halv syv, hehe… Vi var så slitne etterpå og dro rett på stranda for å slappe av. Det endte med at begge to sloknet og sov i typ tre timer. Lure meg hadde snudd meg i søvne og lot den ikke smurte ryggen ligge i sola så den er nå knall rød. Bra jobba, Andrea.

SKJØRT HER / T-SKJORTE H&M / SANDALER HER 

Vi har hatt våre første surfetimer. Det var en i går og en i dag. Jeg har jo prøvd litt før, men det er første gang for Emilie og hun elsker det! Hun er også skikkelig flink, mye flinkere enn meg som faktisk har prøvd dette tidligere. Jeg falt av og falt av, mens Emilie stod opp og kjørte brettet inn til stranda nesten hver eneste gang. Hvordan??? Jeg tror jeg har tatt med meg et surfetalent på tur.

Ah, nei alt er helt fantastisk og jeg koser meg masse! Det er en så avslappende vibe her. I skrivende øyeblikk sitter jeg på den store, deilige balkongen som hører til rommet vårt, og blogger med utsikt over palmer. Det var litt dårlig formulert, men jeg kan si at dette også (som alt annet) er helt fantastisk.

Nå skal vi straks kle på oss og komme oss avgårde. Vi skal reise litt bort herfra for å teste ut KYND, en restaurant som ser ut til å ha helt fantastisk plantebasert mat! Jeg blir sulten bare av tanken, og jeg har faktisk nettopp spist lunsj. Wii jeg gleder meg så mye til å oppleve og dele resten av Balituren med dere. Det er bare så utrolig bra!

Dere får nyte dagen videre så blogges vi senere!

 

4 kommentarer
    1. Kan du fortelle litt om prisnivået på mat, solsenger, taxi og lignende på Bali?
      Det er jo så mange fine kafeer der, men er det dyrt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg