LEILIGHETEN FOR ET ÅR SIDEN

Hei, dere! Har dere hatt en fin dag? 🙂 Jeg har brukt store deler av dagen på jobb. Først tok jeg med meg en gedigen bag full av klær ut for å ta bilder, så har Morten og jeg spilt inn reaksjonsvideo på vår sesong av Love Island. Endelig! Herregud, det tok lang tid å spille inn.. Så mye klipp her og der, men nå er det i alle fall gjort og jeg kan straks legge fra meg kamera og Mac og nyte kvelden.

Det jeg tenkte å vise dere i dag er hvordan leiligheten så ut for et år siden! Det er litt over et år siden vi tok over og flyttet inn her. Siden den gang har det skjedd veldig mye! Vi har endret på noe i nesten alle rom. Størst forandring er de nok på kjøkkenet og i stuen. Jeg hadde faktisk glemt hvor kjipt det gamle kjøkkenet var.

Dere må gjerne se housetouren vi lagde for cirka et år siden HER. Der får dere se hvordan alle rom så ut! Dere kan også se de nnye vi lagde for å se hvordan det ser ut den dag i dag HER 🙂 Det ligger også videoer ute av oppussingen av både stue og kjøkken for de som er interessert i det.

4 kommentarer
    1. Hei, Andrea!
      Hvor har dere kjøpt vektstanga og vektskivene deres? Er svinedyrt alle stedene jeg har sjekket dersom man vil ha over 15 kg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg